Η Amardis ΜΟΝ.ΙΚΕ που δραστηριοποιείται στον τομέα της χονδρικής πώλησης αλκοολούχων ποτών, αναζητά υπάλληλο γραφείου, που θα επιβλέπει και θα συντονίζει τις δραστηριότητες της εταιρείας από τη στιγμή που λαμβάνεται μια παραγγελία πελάτη Β2Β κ Β2C μέχρι την αποστολή της παραγγελίας στον πελάτη.
Ημέρες και Ωράριο απασχόλησης: Πενθήμερη & 8ωρη απασχόληση, Δευτέρα έως Παρασκευή
Περιγραφή Θέσης Εργασίας:
- Καθημερινός προγραμματισμός του κυκλώματος παραγγελιών Χονδρικής (Αποστολή Προτιμολογίου, Επικοινωνία με τμήμα πωλήσεων κ Finance, Αποστολή Παραγγελίας στην Αποθήκη, Επικοινωνία με Logistics, Αποστολή Loading Reference σε Πελάτες, Καταχώρηση Παραστατικών Πώλησης - Αρχειοθέτηση Παραστατικών)
- Διαχείριση της B2B Πλατφόρμας Χονδρικής και Eshop (Εκτέλεση των παραγγελιών eshop - Επικοινωνία με πελάτες- Διαχείριση αποθέματος μεταξύ αποθηκών - Εβδομαδιαία καταχώρηση πληρωμών Eshop)
- Αρχειοθέτηση Παραστατικών Πωλήσεων - Αγορών - Δαπανών
- Εμπορική Αλληλογραφία με προμηθευτές - πελάτες