Η εταιρεία μας αναζητά υπάλληλο γραφείου για πλήρη απασχόληση. Ο υποψήφιος θα αναλάβει καθήκοντα γραμματειακής υποστήριξης, εμπορικού-οικονομικού ελέγχου και θα είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση των καθημερινών γραφειακών διαδικασιών στα κεντρικά γραφεία της στο ΠΑΝΟΡΑΜΑ. Η θέση προϋποθέτει να έχει ο υποψήφιος την δυνατότητα να μεταβαίνει στη high-season της καλοκαιρινής περιόδου στις εταιρίες (beach bars) που διαχειρίζεται για τον εποπτικό έλεγχο και υποστήριξη των διαδικασιών του επιβλέποντος υπευθύνου.
Κύρια Καθήκοντα:
• Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και αλληλογραφίας
• Διαχείριση τιμολογίων και πληρωμών
• Οργάνωση και αρχειοθέτηση εγγράφων φυσική και ηλεκτρονική
• Διαχείριση και διεκπεραίωση πάσης φύσεως εργασιών που αφορούν την διαχείριση του προσωπικού και του εμπορικού-οικονομικού ελέγχου
• Αναζήτηση παραστατικών στην πλατφόρμα myDATA