Η Intercob δραστηριοποιείται στο χώρο του καθαρισμού και της υγιεινής ως προμηθευτής εξειδικευμένων λύσεων σε επιχειρήσεις κυρίως HoReCa. Ιδρύθηκε το 2015 και έχει ως τώρα διαγράψει μία εξαιρετικά αναπτυσσόμενη πορεία και συνεχίζει με τον ίδιο αμείωτο ρυθμό.
Το όραμα της Intercob είναι να γίνει cleaning advisor, δίνοντας πραγματικές λύσεις σε οτιδήποτε αφορά τον τομέα της καθαριότητας, δημιουργώντας για τους ανθρώπους, τους επισκέπτες και τους πελάτες κάθε σύγχρονης επιχείρησης ένα ακόμα πιο υγιεινό, ασφαλές, φιλόξενο και βιώσιμο περιβάλλον.
Ο/Η υποψήφιος/α είναι υπεύθυνος/η για την ανάπτυξη των πωλήσεων στο υφιστάμενο αλλά και νέο πελατολόγιο, την επίτευξη των στόχων της περιοχής του/της, λειτουργώντας συμβουλευτικά και παρέχοντας προστιθέμενη αξία στους πελάτες του/της. Ο/Η υποψήφιος/α αναφέρεται στον manager του/της.
Αρμοδιότητες θέσης:
- Ανάπτυξη νέου πελατολογίου
- Διατήρηση και ανάπτυξη υπάρχοντος πελατολογίου
- Ανάλυση αναγκών, παρουσίαση προϊόντων, εκπαίδευση, σύνταξη πρότασης συνεργασίας
- Ανάλυση στοιχείων πωλήσεων και υποβολή προτάσεων για στοχευμένες προωθητικές ενέργειες
- Προετοιμασία αναφορών σχετικά με τα αποτελέσματα, τα προβλήματα, τις προοπτικές, τις ανάγκες των πελατών
- Παρακολούθηση, μελέτη και ανάλυση του ανταγωνισμού και των τάσεων της αγοράς
- Συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα (customer service, λογιστήριο, τεχνικό τμήμα) με στόχο την καλύτερη δυνατή και άμεση εξυπηρέτηση των πελατών του/της