Στην ΩΘΗΣΗ, αλλάζουμε τον τρόπο που οι επιχειρήσεις
αναπτύσσονται και επικοινωνούν με τους πιο σημαντικούς συνεργάτες, τους πελάτες
τους.
Είμαστε μια εταιρεία που συνεργάζεται μόνο με κορυφαίες επιχειρήσεις στην αγορά, προσφέροντας πρωτοποριακές λύσεις στην
εξυπηρέτηση πελατών, στις πωλήσεις & το marketing. Χρησιμοποιώντας προηγμένες τεχνολογίες και
αναλυτικές μεθόδους, δίνουμε τη δυνατότητα στους συνεργάτες μας να προσφέρουν υπηρεσίες ανώτερης ποιότητας.
Στα πλαίσια ανάπτυξης νέων δραστηριοτήτων, αναζητούμε έναν δυναμικό και έμπειρο Call Center Operations Manager, για να αναλάβει τη διαχείριση και τη βελτιστοποίηση των λειτουργιών των υπηρεσιών Contact Center
🔍 Καθήκοντα & Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση ομάδων τηλεφωνικής
εξυπηρέτησης & πωλήσεων (inbound
& outbound)
- Παρακολούθηση και βελτίωση KPIs (π.χ. AHT, SLA, CSAT)
- Εκπαίδευση, καθοδήγηση και ανάπτυξη
των ομάδων
- Ανάλυση
απόδοσης και παραγωγή αναφορών
- Συνεργασία με πελάτες και εσωτερικά
τμήματα για την επίτευξη στόχων ποιότητας και απόδοσης
- Ανάπτυξη και εφαρμογή στρατηγικών για
συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών