Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, ηγέτιδας εταιρείας, αναζητά ένα (1) άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:
Procurement and Contracts Administrator (Full - Time | Part - Time)
Περιγραφή Θέσης
- Ακριβής καταγραφή, επεξεργασία συμβολαίων και παραγγελιών στο τμήμα Procurement
- Διαχείριση και ενημέρωση αρχείων προμηθευτών και συνεργατών στο σύστημα ERP
- Εξασφάλιση συμμόρφωσης με τις εταιρικές διαδικασίες κατά την διαχείριση δεδομένων
- Σύνταξη αναφορών για την υποστήριξη των δραστηριοτήτων του τμήματος Procurement
- Διαχείριση των συμβολαίων εξασφαλίζοντας την ορθή και έγκαιρη καταχώριση τους
- Εξασφάλιση της ακρίβειας των δεδομένων σε όλες τις πλατφόρμες και τα συστήματα
- Υποστήριξη στην συλλογή και επεξεργασία δεδομένων για την απόδοση των συνεργατών