Η αγγελία εργασίας έχει λήξει
Περιγραφή
Responsibilities:
- Τηλεφωνική εξυπηρέτηση μέσω εισερχόμενων & εξερχόμενων κλήσεων σε προσωπικό σου premium πελατολόγιο με σκοπό την ανάδειξη αναγκών, την επιβεβαίωση ικανοποίησης από τη χρήση των προϊόντων / υπηρεσιών και την ανανέωση των συνδέσεων του πελάτη
- Διατήρηση σχέσης εμπιστοσύνης και καλής συνεργασίας βασισμένων σε μία πελατοκεντρική προσέγγιση και προσωπική επικοινωνία με τον εκάστοτε πελάτη
- Συστηματική καταγραφή πληροφοριών, παρακολούθηση πορείας αιτημάτων καθώς και πλήρη παροχή πληροφοριών για θέματα λογαριασμών
Απαραίτητα Προσόντα
- Απόφοιτοι Λυκείου/ΙΕΚ
-
Άριστη γνώση Η/Υ
Γνώση
- Αγγλικής γλώσσας
- Πελατοκεντρική προσέγγιση & Διαπραγματευτικές ικανότητες
-
Πνεύμα, ομαδικότητας και συνεργασίας
Παροχές
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Σταθερό πλήρες πρωινό ωράριο (Δευτέρα - Παρασκευή, 9:00–17:00)
- Αμειβόμενη εκπαίδευση από πιστοποιημένους εκπαιδευτές ένα μήνα plus
- Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
- Προοπτικές εξέλιξης με τη σιγουριά και τη δυναμική μιας μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών
- Άμεση πρόσληψη