Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
25/10/2024

Στέλεχος εξυπηρέτησης πελατών

Πωλήσεις Λιανικής - Merchandising

Πόλη ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση

Περιγραφή

Από την ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρία εργονομικών επίπλων γραφείου Ergoaction στη ζητείται υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών για το showroom της στην Αθήνα (Αγία Παρασκευή).

Η εταιρία βρίσκεται σε συνεχή ανάπτυξη και ο σκοπός της είναι να δημιουργήσει και να εξελίξει νέα στελέχη. Έτσι, ο υποψήφιος θα πρέπει να έχει φιλοδοξίες ώστε να αποτελέσει μελλοντικό διοικητικό στέλεχος της εταιρίας.

Καθήκοντα:

  • Εξυπηρέτηση πελατών στο Show Room της εταιρίας
  • Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών
  • Σύνταξη προσφορών σε εταιρικούς πελάτες
  • Καταχώρηση παραγγελιών, έκδοση παραστατικών
  • Καταχώριση στοιχείων στην πλατφόρμα e-shop της εταιρίας

Απαραίτητα Προσόντα

  • Ευχέρεια στην επικοινωνία με πελάτες και πολύ καλή χρήση γραπτού λόγου
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
  • Άριστη γνώση χρήσης Excel, Word, Powerpoint
  • Εμπειρία σε χρήση εμπορικών -λογιστικών εφαρμογών
  • Εκπληρωμένες Στρατιωτικές Υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψηφίους

Θα συνεκτιμηθούν

  • Πτυχίο γραφιστικής και εμπειρία στο Graphic Design
  • Πτυχίο ανώτερης ή ανώτατης σχολής σε οικονομική ή τεχνική κατεύθυνση
  • Εργασιακή εμπειρία σε εξυπηρέτηση πελατών (λιανικής και εταιρικών) κατά προτίμηση σε αλυσίδα λιανικής ειδών γραφείου ή ηλεκτρονικών ειδών ή επίπλων
  • Γνώση διαχείρισης πλατφόρμας e-shop
  • Δίπλωμα οδήγησης

Παροχές

  • Ανταγωνιστική αμοιβή ανάλογη με τα προσόντα του υποψήφιου
  • Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης σε μια διαρκώς αναπτυσσόμενη εταιρία
  • Σταθερό συνεχόμενο ωράριο (όχι σπαστό)
  • Συνεχής εκπαίδευση & καθοδήγηση από έμπειρα στελέχη της αγοράς
  • Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  •  Προηγούμενο

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.