Διαχείριση οικιακών Πελατών - Εισερχόμενες Κλήσεις - Vodafone
Eπίσημος συνεργάτης της Vodafone αναλαμβάνει την εύρεση και διάθεση ανθρώπινου
δυναμικού για έναν από τους μεγαλύτερους παρόχους τηλεπικοινωνιών.
Θέση: "Εκπρόσωπος Διαχείρισης Oικιακών Πελατών - Εισερχόμενες Κλήσεις"
Τοποθεσία: Άγ. Ι. Ρέντης (παρέχεται εταιρικό
όχημα από και προς το μετρό του Ελαιώνα)
Με μια ματιά η φιλοσοφία του ρόλου...
- Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση μέσω εισερχόμενων κλήσεων σε υφιστάμενους
συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας με σκοπό την εξυπηρέτησή τους, την επιβεβαίωση
ικανοποίησης από τη χρήση των προϊόντων τους
- Διατήρηση σχέσης εμπιστοσύνης και καλής συνεργασίας βασισμένων σε μια
πελατοκεντρική προσέγγιση και προσωπική επικοινωνία με τον εκάστοτε πελάτη
-
Συστηματική καταγραφή
πληροφοριών, παρακολούθηση πορείας αιτημάτων καθώς και πλήρη παροχή πληροφοριών
για θέματα