Η ομαλή
διεκπεραίωση όλων των εργασιών και διαδικασιών που αφορούν στην διαχείριση
της εταιρικής επικοινωνίας και της εξυπηρέτησης πελατών και προμηθευτών της
εταιρείας στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η άριστη επικοινωνία με πελάτες,
προμηθευτές, προσωπικό (ημεδαπής-αλλοδαπής) και το λογιστήριο, σε όσον αφορά
το λογιστικό σκέλος της επιχείρησης
Κύριες Αρμοδιότητες (με βάση τη συχνότητα εκτέλεσης)
- Τηλεφωνική και ηλεκτρονική
εξυπηρέτηση εταιρικών πελατών και/ή προμηθευτών για θέματα εμπορικής ενημέρωσης.
Υποδοχή πελατών και επισκεπτών στα γραφεία της εταιρείας
- Εξυπηρέτηση πελατών και follow up στο
πλαίσιο αρμοδιοτήτων διοικητικής υποστήριξης. Συντονισμός επικοινωνίας με τα
αρμόδια τμήματα για την επίλυση τυχόν προβλημάτων πελατών (όχι τεχνικού
επιπέδου)
- Γραφειοκρατική υποστήριξη εταιρείας. Τήρηση εσωτερικών
γραφειοκρατικών διαδικασιών και αρχείου επικοινωνίας με πελάτες και
προμηθευτές
- Επικοινωνία με λογιστήριο,
τράπεζες και λοιπές υπηρεσίες. Διεκπεραίωση γραφειοκρατικών διαδικασιών, στον
καλύτερο δυνατό χρόνο. Έγκαιρη ενημέρωση του ΔΣ, σχετικά με εκκρεμότητες,
οικονομικής φύσεως της εταιρείας
- Διοικητική υποστήριξη στελεχών
και τμημάτων ανάλογα με τις τρέχουσες και έκτακτες ανάγκες (σύνταξη κειμένων,
αναφορών, προγραμματισμός
αδειών προσωπικού, κράτηση
εισιτηρίων κ.ά.)
- Συστηματική επικοινωνία με
πελάτες και προμηθευτές για τον συντονισμό πληρωμών, τακτοποίηση οφειλών,
αποστολή παραστατικών και τήρηση σχετικού αρχείου
- Οργάνωση των εμπορικών
εκθέσεων σεμιναρίων, κτλ. της εταιρείας, καθώς και διεκπεραίωση θεμάτων
υλικού, εξοπλισμού (π.χ. έντυπα, ρουχισμός, διαφ. δώρα, κτλ.)
- Παροχή Διοικητικής Υποστήριξης
στον Διευθύνοντα Σύμβουλο. Εξοικονόμηση χρόνου αυτού στον μέγιστο δυνατό
βαθμό (μορφή φίλτρου), σε μορφή έκδοσης προσφορών, προτιμολογίων, κτλ
- Επικοινωνία και επίλυση θεμάτων
με παρόχους internet, σε όσον αφορά το ηλεκτρονικό σκέλος της επιχείρησης, καθώς και
υποστηρικτική εργασία σε digital marketing (σε
άμεση επικοινωνία με τον Διευθ. Σύμβουλο)
- Συνεχής υποστήριξη και
επέκταση των ιστοσελίδων (λοιπές γλώσσες, case studies, videos, κτλ.), ενέργειες στα social media (Linkedin, YouTube), καθώς και διερεύνηση συνεργασιών για αναβάθμιση SEO
- Έλεγχος και παρακολούθηση
διαδικασιών, σχετικά με την ένταξη της εταιρείας στις δράσεις ΕΣΠΑ
(υφιστάμενες και
νέες).
- Διαχείριση
του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρείας και των μηνυμάτων ηλεκτρονικού
ταχυδρομείου
- Παρακολούθηση
αποθεμάτων σε είδη γραφείου και την παραγγελία αναλωσίμων, όπως
απαιτείται