Η εταιρεία μας ζητά για θέση πλήρους απασχόλησης υποψήφιο/α για τη θέση του Υπαλλήλου Γραμματειακής Υποστήριξης - Front Office. Η θέση απαιτεί σωστή διαχείριση του χρόνου, δεξιότητες στην οργάνωση, εχεμύθεια, ομαδικότητα και ευγένεια.
Περιοχή Εργασίας: Αθήνα
Αρμοδιότητες
- Πλήρης διαχείριση του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρίας (ανακατεύθυνση κλήσεων, καταγραφή και διανομή μηνυμάτων, παροχή πληροφοριών κτλ.)
- Διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
- Διαχείριση συναντήσεων
- Εξυπηρέτηση και καθοδήγηση πελατών
- Υπεύθυνη ομαλής λειτουργίας εξοπλισμού
- Διαχείριση ηλεκτρονικών αρχείων και αποτελεσματική αρχειοθέτηση εντύπων
- Αποστολή, παραλαβή, ταξινόμηση και διανομή εγγράφων όποτε αυτό απαιτείται
- Οργάνωση ταξιδιών
- Τήρηση και συνεχής ενημέρωση της agenda της Διοίκησης