Η εταιρεία KOSTIS GLASS SA με αντικείμενο το χονδρικό εμπόριο υαλοπινάκων και έδρα την Ευκαρπία Θεσσαλονίκης, ζητά να προσλάβει Εξωτερικό Πωλητής/Πωλήτρια B2B.
Ο/Η Εξωτερικός Πωλητής/Πωλήτρια είναι υπεύθυνος/η για την προώθηση και πώληση των προϊόντων
μιας πολύ δυναμικά αναπτυσσόμενης εταιρείας που δραστηριοποιείται στο χώρο της
εμπορίας υαλοπινάκων.
Ο/Η ιδανικός/η υποψήφιος/α πρέπει να διαθέτει ικανότητες
επικοινωνίας, να είναι οργανωμένος/η και να έχει δυναμική προσέγγιση στην
επίτευξη στόχων και την ανάπτυξη σχέσεων με νέους και υπάρχοντες πελάτες.
Καθήκοντα και αρμοδιότητες:
Ανάπτυξη πελατολογίου:
- Αναζήτηση και προσέγγιση νέων πελατών μέσω
διάφορων καναλιών επικοινωνίας (τηλέφωνο, e-mail, προσωπικές συναντήσεις, εκδηλώσεις,
εκθέσεις).
- Δημιουργία και διαχείριση ενός
αποτελεσματικού πελατολογίου, με σκοπό την ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών
σχέσεων και την επέκταση της πελατειακής βάσης.
Προώθηση και παρουσίαση προϊόντων/υπηρεσιών:
- Παρουσίαση των προϊόντων ή υπηρεσιών σε υφιστάμενους
ή δυνητικούς πελάτες και στα στελέχη των εταιρειών τους, προσαρμοσμένα
στις ανάγκες τους.
- Παροχή τεχνικών και εμπορικών πληροφοριών
για τα προϊόντα, εξηγώντας τα πλεονεκτήματα και τα χαρακτηριστικά τους.
- Ενημέρωση των πελατών για τις νέες
προσφορές, προϊόντα και εξελίξεις της εταιρείας.
Διαχείριση υφιστάμενων πελατών:
- Συντήρηση και ενίσχυση των σχέσεων με
υπάρχοντες πελάτες, προσφέροντας συνεχή υποστήριξη και υπηρεσίες.
- Επίλυση ζητημάτων ή παραπόνων των πελατών,
διασφαλίζοντας την ικανοποίησή τους και την αφοσίωση στην εταιρεία.
- Συνεχής παρακολούθηση της εξέλιξης των
αναγκών των πελατών και της αγοράς, για να προσαρμόζονται οι στρατηγικές
πωλήσεων.
Στρατηγική πωλήσεων και στόχοι:
- Παρακολούθηση των στόχων πωλήσεων, για την
επίτευξη προκαθορισμένων αποτελεσμάτων.
- Ανάπτυξη και εφαρμογή στρατηγικών πωλήσεων
που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών και του αγοραστικού
κοινού.
- Διαρκής αναφορά προς τη Διοίκηση της
εταιρείας για την πρόοδο των στόχων και των πωλήσεων.
Προετοιμασία και παρουσίαση προσφορών/συμφωνιών:
- Δημιουργία και αποστολή εμπορικών
προτάσεων και προσφορών στους πελάτες.
- Διαπραγμάτευση των όρων συμφωνίας και του
κόστους, εξασφαλίζοντας συμφωνίες που είναι επωφελείς και για τις δύο
πλευρές.
- Ολοκλήρωση συμφωνιών και παρακολούθηση της
διαδικασίας πληρωμών ή υλοποίησης των συμφωνιών.
Αναφορά και καταγραφή πωλήσεων:
- Καταγραφή όλων των πωλήσεων και
επικοινωνιών με πελάτες, με σκοπό την ακριβή παρακολούθηση των
αποτελεσμάτων.
- Παροχή αναφορών στη Διοίκηση της εταιρείας
σχετικά με τις επιδόσεις, τις τάσεις της αγοράς και τις ανάγκες των
πελατών.
- Διαχείριση της βάσης δεδομένων των πελατών
και των επικοινωνιών μέσω CRM (CustomerRelationshipManagement).
Παρακολούθηση ανταγωνισμού και αγοράς:
- Ανάλυση της ανταγωνιστικής αγοράς και της
συμπεριφοράς των πελατών για να εντοπιστούν ευκαιρίες για αύξηση των
πωλήσεων.
- Συλλογή και ανάλυση πληροφοριών για τα
προϊόντα, τις τιμές και τις στρατηγικές των ανταγωνιστών.