Ποιοι είμαστε
Η Coffee Lab ξεκίνησε το ταξίδι της από την Χαλκίδα το 2009,
είναι η πρώτη αλυσίδα street coffee που εφαρμόζει ολοκληρωτικά το concept του
3rd wave coffee και που προσφέρει αποκλειστικά single origin ποικιλίες καφέ από
Βραζιλία, Γουατεµάλα, Κένυα και Αιθιοπία. Η ομάδα της Coffee Lab παρακολουθεί
τον καφέ από την καλλιέργεια ακολουθώντας τις αρχές του (direct trade),
ενισχύοντας τη βιώσιµη καλλιέργεια και τις δίκαιες συνθήκες εργασίας. Έτσι,
εξασφαλίζει το full traceability και γνωρίζει όλα τα ιδιαίτερα γευστικά
χαρακτηριστικά κάθε σοδειάς. Με αυτόν τον τρόπο, η ποιότητα έγινε η βάση της
επιτυχίας των CoffeeLab που απέκτησαν αμέσως πιστούς φίλους. Σήμερα,
περισσότερα από 180 καταστήματα βρίσκονται παντού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό
σε συνολικά 10 χώρες. Είναι σημαντικό επίσης να αναφέρουμε ότι η Coffee Lab
κατέκτησε το βραβείο «Best Coffee Chain Southern Europe» στα European
Coffee Awards 2023, όπου πραγματοποιήθηκαν στην Βαρκελώνη στις 28/11/2023.
Η εταιρεία μας αναζητά Τεχνολόγο Τροφίμων με έδρα το Μοσχάτο, Αττικής.
Τι αναζητούμε
Αναζητούμε έναν Τεχνολόγο Τροφίμων για να ενταχθεί στην ομάδα μας. Το άτομο
αυτό θα έχει πάθος για τα τρόφιμα, τα προϊόντα μας και το ήθος μας, καθώς και
έντονη επιθυμία να διασφαλίσει την ποιότητα των προϊόντων μας. Θα πρέπει να
διαθέτει αποδεδειγμένη εμπειρία σε παρόμοια θέση, να είναι εξαιρετικός
συνεργάτης και επικοινωνιακός, με προσοχή στη λεπτομέρεια. Θα επιτύχει σε ένα
πολυάσχολο, γρήγορο περιβάλλον με καλή ικανότητα ιεράρχησης προτεραιοτήτων και
δημιουργίας αποτελεσματικών σχέσεων.
Ο ρόλος
Ο Τεχνολόγος Τροφίμων θα πρέπει να έχει εμπειρία σε παρόμοια θέση στον κλάδο
των τροφίμων, αναλαμβάνοντας την ευθύνη για τη διαχείριση της ποιότητας και της
ασφάλειας των τροφίμων, καθώς και για την οικοδόμηση άριστων εργασιακών σχέσεων
με εσωτερικούς και εξωτερικούς συνεργάτες. Θα πρέπει να έχει καλή προσοχή στη
λεπτομέρεια, άριστες γραπτές και προφορικές δεξιότητες επικοινωνίας και πάθος
για τα προϊόντα μας, διασφαλίζοντας τη διαρκή υψηλή ποιότητα.
Λόγω
του γρήγορου και δυναμικού περιβάλλοντος, χρησιμοποιούμε τον χρόνο των ανθρώπων
μας για να εκτελέσουμε βασικές δραστηριότητες που προσθέτουν αξία και δεν
κάνουμε μικροδιαχείριση. Χρειαζόμαστε κάποιον που αισθάνεται άνετα με το να
δίνει και να δέχεται σχόλια, ώστε να μπορεί να αντιμετωπίζει αμέσως τυχόν
προβλήματα και να διατηρεί την ηρεμία του για την αποτελεσματική επίλυσή τους.
Καθημερινές ευθύνες:
Διαχείριση Τεχνικών Υποθέσεων Πελατών:
Υπεύθυνος για τις τεχνικές σχέσεις, τα τεχνικά συστήματα και διαδικασίες και
την απόκριση σε τεχνικές ερωτήσεις πελατών. Οι κύριες δραστηριότητες
περιλαμβάνουν:
- Παρακολούθηση
των πολιτικών, κατευθυντήριων γραμμών και διαδικασιών των λιανεμπόρων και
διασφάλιση της συμμόρφωσης.
- Ανταπόκριση
σε αλληλογραφίες πελατών – παράπονα, ειδοποιήσεις, ενημερώσεις.
- Καθορισμός
προδιαγραφών προϊόντων (QAS, QCP) πριν από την κυκλοφορία.
- Έλεγχος
ασφάλειας προϊόντων και εγκρίσεις.
- Δοκιμές
θρεπτικών συστατικών και εγκρίσεις ετικετών.
- Δοκιμές
διάρκειας ζωής.
- Αξιολόγηση
κινδύνων και HACCP.
- Ανάλυση
και αναφορά τάσεων παραπόνων.
- Ανάπτυξη
προϊόντων.
- Ανακλήσεις
και αποσύρσεις προϊόντων.
- Διαχείριση
δεδομένων συσκευασίας.
Διαχείριση Προμηθευτών:
- Συνεργασία
με την τεχνική ομάδα για τη διαχείριση ποιότητας και ασφάλειας τροφίμων
από προμηθευτές.
- Διερεύνηση
παραπόνων.
- Συλλογή
δεδομένων από προμηθευτές.
- Διαχείριση
νέων προμηθευτών.
- Αξιολόγηση
προδιαγραφών και πληροφοριών.
- Δοκιμές
προϊόντων και διαχείριση δειγμάτων.
Διαχείριση Συστήματος Ποιότητας (QMS):
- Καθημερινή
διαχείριση και έλεγχος προτύπων ποιότητας και ασφάλειας τροφίμων σε όλες
τις δραστηριότητες της εταιρείας.
- Ολοκλήρωση
εγγράφων HACCP.
- Εσωτερικοί
έλεγχοι και ιχνηλασιμότητα.
- Δράσεις
πρόληψης και διόρθωσης.
- Διαχείριση
παραπόνων.
- Έλεγχος
θερμοκρασιών αποθήκευσης και οχημάτων.