Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

25/09/2024

Assistant Accountant

Λογιστήριο - Οικονομική Διεύθυνση

Πόλη ΜΕΝΙΔΙ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ)

Περιγραφή

Η LMW αναζητά έναν δυναμικό Assistant Accountant για λογαριασμό εταιρείας που δραστηριοποιείται στον φαρμακευτικό κλάδο. H εταιρεία εδρεύει στην περιοχή του Μενιδίου.

Ο Assistant Accountant αναφέρεται στον Προϊστάμενο Λογιστηρίου ή στον Οικονομικό Διευθυντή της εταιρείας.

Responsibilities
  • Καταχώριση λογιστικών εγγραφών (τιμολόγια, αποδείξεις, πληρωμές κ.λ.π.) στο λογιστικό σύστημα της εταιρείας.
  • Ενημέρωση και διαχείριση του γενικού καθολικού και άλλων λογιστικών βιβλίων.
  • Συμμετοχή στην προετοιμασία μηνιαίων, τριμηνιαίων και ετήσιων οικονομικών καταστάσεων.
  • Συλλογή και ανάλυση οικονομικών δεδομένων για την υποστήριξη στη σύνταξη οικονομικών αναφορών.
  • Παρακολούθηση των πληρωτέων και εισπρακτέων λογαριασμών, συμπεριλαμβανομένων των χρεώσεων και των πληρωμών.
  • Έκδοση τιμολογίων και επεξεργασία πληρωμών προς προμηθευτές.
  • Συμφωνία τραπεζικών λογαριασμών και άλλων οικονομικών λογαριασμών σε τακτική βάση για την αποφυγή αποκλίσεων.
  • Επίλυση οποιωνδήποτε ασυμφωνιών και εκκρεμοτήτων που εντοπίζονται κατά τις συμφωνίες.
  • Συμφωνία τραπεζικών λογαριασμών με τα λογιστικά βιβλία.
  • Συμμετοχή στην προετοιμασία αρχείων και δεδομένων για εσωτερικούς και εξωτερικούς ελέγχους.
  • Συνεργασία με εξωτερικούς ελεγκτές κατά τη διάρκεια ελέγχων.
  • Υποστήριξη στη διαδικασία υποβολής φορολογικών δηλώσεων και άλλων υποχρεώσεων προς τις φορολογικές αρχές.
  • Διαχείριση και διατήρηση των λογιστικών αρχείων και εγγράφων σύμφωνα με τις διαδικασίες και τις κανονιστικές απαιτήσεις.
  • Εξασφάλιση ότι όλα τα αρχεία είναι σωστά καταχωρισμένα και εύκολα προσβάσιμα.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο Οικονομικών, Λογιστικής ή συναφούς αντικειμένου.
  • 2+ χρόνια εμπειρίας σε αντίστοιχη θέση.
  • Γνώση λογιστικών προγραμμάτων (π.χ. SAP, ERP, Excel).
  • Καλή κατανόηση των λογιστικών αρχών και της φορολογικής νομοθεσίας.
  • Προηγούμενη εμπειρία σε λογιστικό ή οικονομικό τμήμα φαρμακευτικής εταιρείας θα θεωρηθεί πλεονέκτημα.
  • Ικανότητα ανάλυσης και προσοχή στη λεπτομέρεια.
  • Ικανότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου.
  • Ικανότητα συνεργασίας και ομαδικής εργασίας.
  • Ακεραιότητα και επαγγελματισμός.
  • Ικανότητα να εργάζεται υπό πίεση και να τηρεί προθεσμίες.

Παροχές

Η εταιρεία προσφέρει τη δυνατότητα εργασίας σε ένα δυναμικά αναπτυσσόμενο και σύγχρονο περιβάλλον, καθώς και ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.