Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
10/01/2025

Υπάλληλος Λογιστηρίου

Λογιστήριο - Οικονομική Διεύθυνση

Πόλη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΤΕΙ

Περιγραφή

Εταιρεία στον τομέα των εθνικών οδικών μεταφορών, με έδρα την Θεσσαλονίκη αναζητά έναν/μία Υπάλληλο Λογιστηρίου που θα συμβάλλει στην ανάπτυξη και στην αποτελεσματική λειτουργία της εταιρείας.

Η εταιρεία μας δεσμεύεται να προάγει την ισότητα ευκαιριών και αντιμετωπίζει όλους τους υποψηφίους με σεβασμό και αξιοκρατία, ανεξαρτήτως φύλου, εθνικότητας, θρησκείας ή οποιασδήποτε άλλης προσωπικής ταυτότητας.

Αρμοδιότητες Θέσης:

  • Καταγραφή, ανάλυση και παρακολούθηση οικονομικών συναλλαγών.
  • Διαχείριση ταμειακών ροών και τιμολογήσεων.
  • Παρακολούθηση οικονομικών αναφορών και συμφωνία καρτελών πελατών/προμηθευτών.
  • Συνεργασία με εξωτερικούς φορείς, όπως ελεγκτές, συμβούλους και δημόσιες αρχές.
  • Διασφάλιση της συμμόρφωσης με τη φορολογική νομοθεσία και τα λογιστικά πρότυπα.
  • Οργάνωση και συντονισμός του τμήματος λογιστηρίου.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο Λογιστικής, Χρηματοοικονομικών ή συναφούς αντικειμένου.
  • Επαγγελματική εμπειρία τουλάχιστον 3 ετών σε αντίστοιχη θέση, κατά προτίμηση στον κλάδο των μεταφορών ή logistics.
  • Γνώσεις ελληνικής φορολογικής νομοθεσίας, Γνώση ΜyData
  • Άριστη χρήση λογιστικών/εμπορικών προγραμμάτων (π.χ. ERP συστήματα) και MS Office.
  • Ικανότητα ανάλυσης οικονομικών δεδομένων και λήψης αποφάσεων.
  • Υλοποίηση αλλαγών σε πολιτικές ή διαδικασίες για τη βελτίωση της λειτουργικότητας του τμήματος.
  • Οργανωτικές δεξιότητες με ικανότητα εργασίας σε ομάδα.
  • Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας.

Παροχές

  • Πλήρης Απασχόληση, Πενθήμερη Εργασία Δευτέρα – Παρασκευή πρωινό ωράριο.
  • Bonus αποδοτικότητας.
  • Φιλικό περιβάλλον εργασίας.
  • Δυνατότητες επαγγελματικής ανάπτυξης.

Όλες οι αιτήσεις θα αντιμετωπιστούν με απόλυτη εχεμύθεια.

Ανυπομονούμε να σας γνωρίσουμε και να συνεργαστούμε μαζί σας!

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.