Μεγάλη κατασκευαστική εταιρεία αναζητά έναν/μία Υπάλληλο Γραφείου για τη στελέχωση του Τμήματος Διαχείρισης & Αξιοποίησης Ακινήτων.
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Παρακολούθηση και τήρηση αρχείων και εγγράφων
- Υποστήριξη στη διαδικασία αξιοποίησης και διαχείρισης ακινήτων
- Συντονισμός επικοινωνίας με πελάτες και συνεργάτες
- Προετοιμασία αναφορών, παρουσιάσεων και συμβάσεων
- Χειρισμός ηλεκτρονικής αλληλογραφίας και τηλεφωνικής επικοινωνίας
- Εάν επιθυμείτε να ενταχθείτε στην ομάδα μας, αποστείλετε το βιογραφικό σας.