Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

30/12/2024

Hotel Operations Manager

Τουρισμός - Ξενοδοχεία

Πόλη ΚΑΣΣΑΝΔΡΕΙΑ | ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΤΕΙ

Περιγραφή

Περιγραφή Θέσης: Διευθυντής Λειτουργίας Ξενοδοχείου/Hotel Operations Manager

Τοποθεσία: Κασσάνδρα, Χαλκιδική

Κατηγορία Ξενοδοχείου: 3*

Αναζητούμε έναν δυναμικό, αποτελεσματικό και έμπειρο Διευθυντή Λειτουργίας Ξενοδοχείου.

Ο ιδανικός υποψήφιος θα λειτουργεί ως ο ηγέτης του ξενοδοχείου, με ευθύνη για όλες τις πτυχές της λειτουργίας, συμπεριλαμβανομένης της ικανοποίησης επισκεπτών και εργαζομένων, της οικονομικής απόδοσης, των πωλήσεων και της αύξησης εσόδων.

Αν έχετε πάθος για την επιτυχία και τη φιλοξενία, θα χαρούμε να σας γνωρίσουμε!

Κύριες Αρμοδιότητες:

  • Εποπτεία όλων των καθημερινών λειτουργιών και τμημάτων του ξενοδοχείου για να εξασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία.
  • Hands on συμμετοχή στη λειτουργία, όπου και όποτε χρειάζεται.
  • Διασφάλιση της ικανοποίησης των πελατών μέσω άριστης εξυπηρέτησης και προσοχής στις ανάγκες τους.
  • Διαχείριση και εκπαίδευση προσωπικού για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης και της συνεργασίας.
  • Ανάπτυξη και εφαρμογή διαδικασιών για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και τη μείωση των εξόδων.
  • Παρακολούθηση και διασφάλιση της συμμόρφωσης με τα πρότυπα υγιεινής και ασφάλειας.
  • Αποτελεσματική διαχείριση τυχόν παραπόνων πελατών και αποτροπή πιθανών προβλημάτων μέσω της παρακολούθησης λειτουργικών θεμάτων, ροής εργασίας και απόδοσης προσωπικού.
  • Γνώση και αποδεδειγμένη εμπειρία στον προγραμματισμό λειτουργιών και τη δημιουργία προϋπολογισμών.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο στη Διοίκηση Φιλοξενίας/Τουριστικών Επιχειρήσεων
  • Ελάχιστη εμπειρία 3 ετών ως Διευθυντής Ξενοδοχείου ή Διευθυντής Λειτουργίας Ξενοδοχείου.
  • Εστίαση στον πελάτη, ποιοτική προσέγγιση, εξαιρετικές οργανωτικές δεξιότητες και προσοχή στη λεπτομέρεια.
  • Δεξιότητες στη λήψη αποφάσεων και επίλυση προβλημάτων.
  • Ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας και ηγεσίας.
  • Γνώση τουριστικής αγοράς και τάσεων της φιλοξενίας.
  • Άριστη γνώση MS Office, προγραμμάτων κρατήσεων (PMS) και POS.
  • Άριστη γνώση Αγγλικών και Ελληνικών, η γνώση επιπλέον ξένης γλώσσας θεωρείται πλεονέκτημα.

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
  • 12μηνη απασχόληση
  • Ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης και εκπαίδευσης.
  • Εργασία σε ένα ευχάριστο και υποστηρικτικό περιβάλλον.