Η εταιρεία Redox Hellas μια από τις εδραιωμένες εταιρείες στην ελληνική αγορά στον κλάδο κατασκευής κολυμβητικών δεξαμενών, εμπορίας χημικών και επεξεργασίας νερού, αναζητά έναν δυναμικό υπάλληλο για στελέχωση του τμήματος Operations. Ο υποψήφιος θα έχει βασικά καθήκοντα τη διαχείριση αποθηκών, την εισαγωγή προϊόντων από προμηθευτές (εγχώριους και ευρωπαϊκούς) . Ο ιδανικός υποψήφιος θα έχει εμπειρία στον συντονισμό διαδικασιών αποθήκης και διανομής και θα είναι εξοικειωμένος με την τεχνολογία ERP (ιδανικά χρήση softone).
Καθήκοντα και Υποχρεώσεις:
- Διαχείριση αποθήκης και παρακολούθηση αποθεμάτων.
- Συντονισμός παραγγελιών και διανομή προϊόντων. Επικοινωνία με τους προμηθευτές για παραλαβή προϊόντων και διαχείριση παραγγελιών για άμεση και αποτελεσματική αποστολή στους πελάτες.
- Υποστήριξη και διαχείριση του ERP συστήματος.
- Συνεργασία με τις ομάδες προμηθειών και πωλήσεων για τη βέλτιστη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας.
- Συνεργασία με τον οδηγό της εταιρείας για ομαλή διεξαγωγή δρομολογίων
- Συνεργασία με τους τεχνικούς για καταχώρηση εξοδολογίων κίνησης
- Ανάπτυξη και διατήρηση σχέσεων με πελάτες, προμηθευτές και διανομείς.
- Καταγραφή δραστηριοτήτων και προετοιμασία αναφορών για την απόδοση της εφοδιαστικής αλυσίδας.