Αρμοδιότητες
• Διαχείριση θεμάτων προσωπικού της εταιρείας και μέριμνα για την ανάπτυξη θετικού εργασιακού κλίματος
• Διαχείριση θεμάτων καθημερινότητας όπως πρόγραμμα εργασίας, απουσίες, άδειες, ασθένειες
• Διατήρηση αρχείων προσωπικού
• Διαχείριση συμβάσεων εργασίας σε συνεργασία με τον εργατολόγο της εταιρείας
• Χρήση του συστήματος ΕΡΓΑΝΗ για μεταβολές προσωπικού κλπ
• Προετοιμασία αρχείων μισθοδοσίας
• Συνεργασία με τεχνικό ασφαλείας και γιατρό εργασίας για θέματα που αφορούν το προσωπικό
• Συμμετοχή στο συντονισμό των εκπαιδευτικών προγραμμάτων της εταιρείας