Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό της ZeniΘ, του 1ου παρόχου ολοκληρωμένης ενέργειας, αναζητά ένα (1) άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:
Back Office Support _ Claims representative
(Έδρα Θεσσαλονίκη)
H εταιρία
H ZeniΘ, ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, παρέχει φυσικό αέριο και ηλεκτρικό ρεύμα σε ολόκληρη την Ελλάδα! Στόχος της εταιρίας είναι η κάλυψη των ενεργειακών αναγκών των σύγχρονων ελληνικών οικογενειών, των επιχειρήσεων και των βιομηχανικών εγκαταστάσεων με αδιαπραγμάτευτη την προσφορά ολοκληρωμένων ενεργειακών λύσεων υψηλού επιπέδου προς τους πελάτες της σε ολόκληρη την Ελλάδα. Η επιτυχής και μακρά πρόοδος της Εταιρείας βασίζεται τόσο στα σημαντικά οφέλη του φυσικού αερίου όσο και στην προτεραιότητα που δίδεται στην ικανοποίηση των αναγκών των πελατών - οικιακών και εταιρικών, παρέχοντας υψηλού επιπέδου, ασφαλείς και αξιόπιστες υπηρεσίες.
Περιγραφή Θέσης:
- Διαχείριση αιτημάτων και ερωτημάτων πελατών, γραπτώς και προφορικώς
- Επεξεργασία, καταχώρηση και ενημέρωση αιτημάτων σε βάση δεδομένων
- Διεξαγωγή υποστηρικτικών εργασιών καθημερινής λειτουργίας του γραφείου
- Διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του γραφείου και συντονισμός εργασιών
- Παρακολούθηση χρονοδιαγραμμάτων και προγραμματισμένων ενεργειών