Πρωτοπορώντας εδώ και 45 χρόνια, ο Όμιλος Mitsis είναι η μεγαλύτερη ξενοδοχειακή αλυσίδα στην Ελλάδα, καθοδηγούμενος από την πελατοκεντρική του φιλοσοφία, την οικογενειακή φροντίδα και την αυθεντική ελληνική του ταυτότητα.
Με 23 ξενοδοχεία εκ των οποίων τα 15 ιδιόκτητα, τα 5 μισθωμένα και τα 3 υπό διαχείριση, 8,000 δωμάτια και πάνω από 5,000 εργαζόμενους σε 8 προορισμούς σε όλη την Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Αθήνα, τον Πειραιά, την Κέρκυρα, την Κρήτη, τα Καμένα Βούρλα, την Κω, τη Ρόδο και την Σαντορίνη, ο Όμιλος προσφέρει ένα πλούσιο μείγμα φιλοξενίας με εξαιρετικές υπηρεσίες, μοναδικές τοποθεσίες, άψογες εγκαταστάσεις, εκλεπτυσμένη γαστρονομία και ένα ευρύ φάσμα επιλογών και εμπειριών στους πελάτες του.
Μέσα από ένα οικογενειακό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας μεταμορφώνουμε κάθε επισκέπτη μας σε επίτιμο φιλοξενούμενο, προσφέροντας αξέχαστες αναμνήσεις ζωής!
Ο Όμιλος Mitsis προσφέρει νέες θέσεις εργασίας στα ξενοδοχεία του στην Κω:
Captain - KOS
Περιοχή: Κως
Τύπος Απασχόλησης: Εποχιακή/Πλήρης
Ref: HO/CAPK
ΣκοπόςΩς Captain (A la carte /Κεντρικό) θα στελεχώσετε την ομάδα του τμήματος F&B με στόχο την ομαλή λειτουργία και την άριστη εξυπηρέτηση των φιλοξενούμενων, σύμφωνα με τα πρότυπα του Mitsis Group, στα σύγχρονα εστιατόρια με έμφαση στην μεσογειακή κουζίνα σε μοναδικό περιβάλλον.
Αρμοδιότητες
- Οργανώνει και συντονίζει την καθημερινή λειτουργία του εστιατορίου (Mice En Place) σύμφωνα με τα πρότυπα της εταιρίας.
- Εκπαιδεύει και καθοδηγεί την ομάδα του ώστε να λειτουργεί σύμφωνα με τις αξίες και τα πρότυπα του Mitsis Group.
- Παρακολουθεί την καθαριότητα και την ορθή λειτουργία και χρήση του εξοπλισμού που χρησιμοποιείται.
- Ελέγχει τη ροή του Service, καθοδηγώντας και συντονίζοντας την ομάδα του με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των φιλοξενούμενων.
- Γνωρίζει το μενού του εστιατορίου με σκοπό την παροχή διευκρινήσεων ή προτάσεων.
- Εξυπηρετεί τους φιλοξενούμενους και διαχειρίζεται οποιοδήποτε θέμα προκύψει σε σχέση με τους φιλοξενούμενους, το πόστο και την ομάδα του σύμφωνα με τα πρότυπα του Mitsis Group.
- Παρακολουθεί την ικανοποίηση των πελατών, δίνοντας έμφαση στη βελτίωση και ανάπτυξη των υπηρεσιών.
- Επιβλέπει την τήρηση των προτύπων και διαδικασιών ISO και διασφαλίζει την ορθή εφαρμογή των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας στα επισιτιστικά τμήματα.