Η ITRACK, κορυφαία εταιρεία IoT με ισχυρή παρουσία στον τομέα της Τηλεματικής Στόλου και των λύσεων Έξυπνων Πόλεων, αναζητά να προσλάβει Help Desk Engineer. Γίνετε μέλος της ομάδας μας και συμβάλετε στην παροχή εξαιρετικής τεχνικής υποστήριξης για τις καινοτόμες λύσεις μας σε ένα δυναμικό και πρωτοποριακό περιβάλλον.
Περιγραφή Θέσης: Ο Help Desk Engineer θα είναι υπεύθυνος για την παροχή πρώτης γραμμής τεχνικής υποστήριξης στους πελάτες, την αντιμετώπιση προβλημάτων υλικού και λογισμικού, καθώς και για τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας των IoT και τηλεματικών λύσεων. Ο ιδανικός υποψήφιος θα συνεργάζεται στενά με εσωτερικές ομάδες, προμηθευτές και πελάτες για την αποτελεσματική επίλυση τεχνικών προβλημάτων και τη διατήρηση υψηλών επιπέδων ικανοποίησης πελατών.
Κύριες αρμοδιότητες:
- Παροχή πρώτης γραμμής τεχνικής υποστήριξης στους πελάτες μέσω τηλεφώνου, email ή συστημάτων διαχείρισης αιτημάτων.
- Διάγνωση και επίλυση τεχνικών προβλημάτων που σχετίζονται με λύσεις IoT και τηλεματικής, συμπεριλαμβανομένων προβλημάτων υλικού, λογισμικού και συνδεσιμότητας.
- Κλιμάκωση άλυτων προβλημάτων σε δεύτερο επίπεδο υποστήριξης ή εξειδικευμένες ομάδες.
- Καταγραφή βημάτων αντιμετώπισης προβλημάτων, λύσεων και συνηθισμένων τεχνικών ζητημάτων για ενημέρωση της βάσης γνώσεων.
- Συνεργασία με εσωτερικές ομάδες για την έγκαιρη επίλυση αιτημάτων πελατών και συστημικών ζητημάτων.
- Διενέργεια απομακρυσμένων εγκαταστάσεων, ρυθμίσεων και αναβαθμίσεων για πελάτες.
- Παρακολούθηση της απόδοσης των συστημάτων και εντοπισμός πιθανών προβλημάτων προληπτικά.
- Εκπαίδευση πελατών σε βασικές τεχνικές αντιμετώπισης προβλημάτων και χρήση συστημάτων.