Η Axion consulting services, εκ μέρους πελάτη της, πολυεθνικής εταιρείας, αναζητά έναν Εκπρόσωπο Εξυπηρέτησης Πελατών. Σε αυτή τη θέση, θα είστε ο ενδιάμεσος μεταξύ των τμημάτων Logistics, Οικονομικών, Πωλήσεων, Εφοδιαστικής Αλυσίδας και Πελατών, σε όλα τα επίπεδα του κύκλου εφοδιασμού, από το αίτημα προσφοράς μέχρι την τιμολόγηση, διασφαλίζοντας τη μέγιστη ικανοποίηση των πελατών. Αυτή είναι μια εξαιρετική ευκαιρία σε μια κορυφαία διεθνή εταιρεία με εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον.
Περιγραφή Ρόλου
- Απελευθέρωση παραγγελιών
- Παρακολούθηση ενδοεταιρικών αποστολών (από κεντρικές αποθήκες σε τοπικές αποθήκες)
- Αναπλήρωση αποθεμάτων καταστημάτων και διαχείριση αποθεμάτων
- Διαχείριση τοπικής αποθήκης για παραγγελίες άμεσης εξυπηρέτησης (προετοιμασία και πώληση σε Έλληνες πελάτες)
- Τιμολόγηση
- Αρχεία EDI
- Συνεργασία με το τμήμα πιστώσεων για επιβεβαίωση πληρωμών παραγγελιών
- Διευθέτηση επιστροφών προϊόντων/συνεργασία με τοπική αποθήκη 3PL
- Έλεγχος παραγγελιών και αλλαγές όποτε χρειάζεται (ακυρώσεις, αντιγραφή ή οτιδήποτε άλλο ζητηθεί από τη μάρκα, την ομάδα πωλήσεων ή τους πελάτες)
- Παρακολούθηση και επιβεβαίωση παραγγελιών με το τμήμα πωλήσεων
- Συνεργασία με το τμήμα πωλήσεων και πελάτες για την οριστικοποίηση παραγγελιών
- Δημιουργία αναφορών που μοιράζονται με το τμήμα πωλήσεων
- Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων από πελάτες
- Διαχείριση εγγυήσεων προϊόντων
- Διαχείριση τοπικής αποθήκης