Η Optimal HR Group, για λογαριασμό πελάτη της, εταιρίας Εμπορίας Πετρελαιοειδών Προϊόντων, αναζητά Υπάλληλο Τμήματος Πιστωτικού Ελέγχου (Junior Credit Controller) για τα κεντρικά γραφεία της στο Μαρούσι.
Αποστολή:
Έλεγχος υπολοίπων των πελατών, έτσι ώστε να διασφαλίζεται η αποτελεσματική εφαρμογή της πιστωτικής πολιτικής της Εμπορίας και η αποτελεσματική λειτουργία των πωλήσεων μέσα στους εγκεκριμένους πιστωτικούς όρους συνεργασίας.
Βασικές Αρμοδιότητες:
- Αποδεσμεύσεις
- Έλεγχος και ανάλυση πελάτη μέσω εντύπου δεσμευμένης παραγγελίας
- Έλεγχος εμβασμάτων, κράτηση καρτών-πιστωτικών
- Επικοινωνία - Ενημέρωση πελάτη για εκκρεμότητες στο λογαριασμό του
2. Αξιόγραφα
- Μετά από αίτημα πωλήσεων ή υποστήριξης πωλήσεων μέσω BPM (ή μέσω email όπου δεν είναι εφικτό) και την ανάλογη έγκριση για μετάθεση-αντικατάσταση-επιστροφή επιταγών, έλεγχος και προώθηση σε συνεργαζόμενα τμήματα, έλεγχος τακτοποίησης αιτήματος.
- Μετά από αίτημα πωλήσεων ή υποστήριξης πωλήσεων μέσω email για παράταση-αντικατάσταση-επιστροφή συναλλαγματικών που αφορούν δόσεις αποπληρωμής εμπορευματικής ή διακανονισμού, έλεγχος – έγκριση, προώθηση σε συνεργαζόμενα τμήματα, έλεγχος τακτοποίησης αιτήματος.
3. Καταχωρήσεις πιστωτικών όρων
- Καταχωρήσεις πιστωτικών όρων μετά από την ενημέρωση ολοκλήρωσης ελέγχου ΣΕΣ.
- Καταχωρήσεις πιστωτικών όρων που αφορά στους πελάτες χωρίς εξασφάλιση και σύμβαση.
- Αλλαγές πιστωτικών όρων που αφορούν στις συνθήκες αποδέσμευσης (πιστωτικό όριο, οδηγίες πληρωμής).
4. Πιστωτικά - Κάρτες
- Ενημέρωση λίστας πιστωτικών όσον αφορά τη χρήση τους, ενημέρωση Δικτύου, Υποστήριξης Πωλήσεων και λογιστηρίου για μεταφορές
- Αποστολή στο λογιστήριο για μεταφορές, ενημέρωση Δικτύου και Υποστήριξης Πωλήσεων
- Λίστα έκδοσης Καρτών, όσον αφορά τη χρήση τους, ενημέρωση Δικτύου, Υποστήριξης Πωλήσεων και λογιστηρίου για μεταφορές
5. Διακανονισμοί – Εμπορευματικές πιστώσεις
- Μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου συμβάσεων από το αρμόδιο τμήμα, αποστέλλει στο λογιστήριο το «χτίσιμο» των εγκεκριμένων διακανονισμών, εμπορευματικών πιστώσεων καθώς και δόσεων εισροών-εκροών
- Παρακολούθηση αποπληρωμών και μέσω των αποδεσμεύσεων.
Ελάχιστα Τυπικά Προσόντα:
- Πτυχίο ΤΕΙ/ ΑΕΙ οικονομικής/λογιστικής κατεύθυνσης
- Έως 2 έτη σχετική επαγγελματική εμπειρία
- Λογιστικές γνώσεις
- Γνώση MS Office
Δεξιότητες:
- Ομαδικότητα & Συνεργασία
- Διαπραγματεύσεις
- Ανάλυση στοιχείων
- Ακρίβεια & Ταχύτητα
- Εστίαση στην εξυπηρέτηση του πελάτη
- Πρωτοβουλία
- Ικανότητες προγραμματισμού & οργάνωσης
- Δημιουργία αποτελεσματικών διαπροσωπικών σχέσεων