Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
18/10/2024

Υπάλληλος Τμήματος Πιστωτικού Ελέγχου (Junior Credit Controller)

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΜΑΡΟΥΣΙ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΤΕΙ

Περιγραφή

Η Optimal HR Group, για λογαριασμό πελάτη της, εταιρίας Εμπορίας Πετρελαιοειδών Προϊόντων, αναζητά Υπάλληλο Τμήματος Πιστωτικού Ελέγχου (Junior Credit Controller) για τα κεντρικά γραφεία της στο Μαρούσι.

Αποστολή:

Έλεγχος υπολοίπων των πελατών, έτσι ώστε να διασφαλίζεται η αποτελεσματική εφαρμογή της πιστωτικής πολιτικής της Εμπορίας και η αποτελεσματική λειτουργία των πωλήσεων μέσα στους εγκεκριμένους πιστωτικούς όρους συνεργασίας.

Βασικές Αρμοδιότητες:

  1.  Αποδεσμεύσεις
  • Έλεγχος και ανάλυση πελάτη μέσω εντύπου δεσμευμένης παραγγελίας
  • Έλεγχος εμβασμάτων, κράτηση καρτών-πιστωτικών
  • Επικοινωνία - Ενημέρωση πελάτη για εκκρεμότητες στο λογαριασμό του

    2. Αξιόγραφα

  • Μετά από αίτημα πωλήσεων ή υποστήριξης πωλήσεων μέσω BPM (ή μέσω email όπου δεν είναι εφικτό) και την ανάλογη έγκριση για μετάθεση-αντικατάσταση-επιστροφή επιταγών, έλεγχος και προώθηση σε συνεργαζόμενα τμήματα, έλεγχος τακτοποίησης αιτήματος.
  • Μετά από αίτημα πωλήσεων ή υποστήριξης πωλήσεων μέσω email για παράταση-αντικατάσταση-επιστροφή συναλλαγματικών που αφορούν δόσεις αποπληρωμής εμπορευματικής ή διακανονισμού, έλεγχος – έγκριση, προώθηση σε συνεργαζόμενα τμήματα, έλεγχος τακτοποίησης αιτήματος.

    3. Καταχωρήσεις πιστωτικών όρων

  • Καταχωρήσεις πιστωτικών όρων μετά από την ενημέρωση ολοκλήρωσης ελέγχου ΣΕΣ.
  • Καταχωρήσεις πιστωτικών όρων που αφορά στους πελάτες χωρίς εξασφάλιση και σύμβαση.
  • Αλλαγές πιστωτικών όρων που αφορούν στις συνθήκες αποδέσμευσης (πιστωτικό όριο, οδηγίες πληρωμής).

    4. Πιστωτικά - Κάρτες

  • Ενημέρωση λίστας πιστωτικών όσον αφορά τη χρήση τους, ενημέρωση Δικτύου, Υποστήριξης Πωλήσεων και λογιστηρίου για μεταφορές
  • Αποστολή στο λογιστήριο για μεταφορές, ενημέρωση Δικτύου και Υποστήριξης Πωλήσεων
  • Λίστα έκδοσης Καρτών, όσον αφορά τη χρήση τους, ενημέρωση Δικτύου, Υποστήριξης Πωλήσεων και λογιστηρίου για μεταφορές

    5. Διακανονισμοί – Εμπορευματικές πιστώσεις

  • Μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου συμβάσεων από το αρμόδιο τμήμα, αποστέλλει στο λογιστήριο το «χτίσιμο» των εγκεκριμένων διακανονισμών, εμπορευματικών πιστώσεων καθώς και δόσεων εισροών-εκροών
  • Παρακολούθηση αποπληρωμών και μέσω των αποδεσμεύσεων.

Ελάχιστα Τυπικά Προσόντα:

  • Πτυχίο ΤΕΙ/ ΑΕΙ οικονομικής/λογιστικής κατεύθυνσης
  • Έως 2 έτη σχετική επαγγελματική εμπειρία
  • Λογιστικές γνώσεις
  • Γνώση MS Office

Δεξιότητες:

  • Ομαδικότητα & Συνεργασία
  • Διαπραγματεύσεις
  • Ανάλυση στοιχείων
  • Ακρίβεια & Ταχύτητα
  • Εστίαση στην εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Πρωτοβουλία
  • Ικανότητες προγραμματισμού & οργάνωσης
  • Δημιουργία αποτελεσματικών διαπροσωπικών σχέσεων

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.