Ο Υπάλληλος Υποδοχής θα είναι υπεύθυνος για την ομαλή λειτουργία της υποδοχής του ξενοδοχείου ή του τουριστικού πρακτορείου. Οι κύριες αρμοδιότητες περιλαμβάνουν:
- Διαχείριση Κρατήσεων: Επεξεργασία κρατήσεων που πραγματοποιούνται μέσω τηλεφώνου, online συστημάτων, λογισμικών και πρακτορείων
- Αποστολή Προσφορών: Αποστολή προσφορών μέσω ηλεκτρονικής επικοινωνίας κατόπιν αιτημάτων πελατών
- Ενημέρωση Συστήματος: Ενημέρωση του ξενοδοχειακού προγράμματος για κρατήσεις ή ακυρώσεις.
- Έλεγχος Πληρότητας: Έλεγχος της πληρότητας του ξενοδοχείου και υποβολή αναφορών στο τμήμα Πωλήσεων ή/και στον Διευθυντή
- Υποδοχή Πελατών: Υποδοχή και εξυπηρέτηση των πελατών κατά την άφιξη και αναχώρησή τους.
- Διαδικασίες Check-in και Check-out: Επιβεβαίωση στοιχείων πελατών, ενημέρωση για τρόπους πληρωμής και διεκπεραίωση των διαδικασιών check-in και check-out
- Πληροφορίες και Παροχές: Ενημέρωση των πελατών για τις παροχές του ξενοδοχείου και παροχή πληροφοριών για τοπικά αξιοθέατα και υπηρεσίες
- Αντιμετώπιση Αιτημάτων και Παραπόνων: Άμεση και ακριβής απάντηση σε αιτήματα ή/και παράπονα των πελατών
- Συνεργασία με Τμήματα: Ενημέρωση του τμήματος Οροφοκομίας και Συντήρησης για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων ή παραπόνων
- Παρακολούθηση Λογαριασμών: Παρακολούθηση των λογαριασμών των πελατών και έλεγχος χρεώσεων
- Διασφάλιση Καθαριότητας: Διασφάλιση ότι ο χώρος της υποδοχής είναι τακτοποιημένος και καθαρός