Η εταιρεία μας, με πολυετή παρουσία στον χώρο της διαχείρισης παρασίτων και της περιβαλλοντικής υγιεινής, αναζητά έναν/μία οργανωτικό/ή και επικοινωνιακό/ή συνεργάτη/συνεργάτιδα για τη στελέχωση της θέσης Back Office – Δρομολόγηση & Εξυπηρέτηση Πελατών.
Κύριες αρμοδιότητες:
- Επικοινωνία με πελάτες για τον προγραμματισμό επισκέψεων και την επίλυση αιτημάτων
- Οργάνωση και παρακολούθηση των καθημερινών δρομολογίων των τεχνικών
- Καταχώρηση δεδομένων σε CRM (softone) και διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
- Υποστήριξη των εσωτερικών διαδικασιών της εταιρείας