Ο Ελεγκτής Προϋπολογισμού (Budget Controller), στη Yamas Global, θα είναι υπεύθυνος για την επίβλεψη και διαχείριση του προϋπολογισμού της εταιρείας, εξασφαλίζοντας οικονομική αποδοτικότητα και συμμόρφωση. Αυτός ο ρόλος περιλαμβάνει την ανάπτυξη, ανάλυση και εκτέλεση της διαδικασίας προϋπολογισμού καθώς και την παροχή λεπτομερών οικονομικών πληροφοριών και συστάσεων. Ο ιδανικός υποψήφιος θα έχει ισχυρές αναλυτικές δεξιότητες, εξαιρετική προσοχή στη λεπτομέρεια και την ικανότητα συνεργασίας μεταξύ τμημάτων για την επίτευξη των οικονομικών στόχων.
Κύριες Ευθύνες:
Προετοιμασία και Διαχείριση Προϋπολογισμού:
● Ανάπτυξη και διαχείριση της ετήσιας διαδικασίας προϋπολογισμού σε συντονισμό με διάφορα τμήματα.
● Προετοιμασία προτύπων προϋπολογισμού, συλλογή εισροών από τους επικεφαλής των τμημάτων και ενοποίηση δεδομένων στον συνολικό προϋπολογισμό.
● Παρακολούθηση πραγματικών δαπανών σε σύγκριση με προϋπολογισμένα ποσά, αναγνώριση και εξήγηση αποκλίσεων.
Οικονομική Ανάλυση και Αναφορά:
● Διενέργεια μηνιαίων, τριμηνιαίων και ετήσιων οικονομικών αναλύσεων για την αξιολόγηση της απόδοσης του προϋπολογισμού.
● Προετοιμασία λεπτομερών οικονομικών αναφορών για τη διοίκηση με έμφαση σε σημαντικά ευρήματα και τάσεις.
● Παροχή συστάσεων για προσαρμογές και βελτιώσεις του προϋπολογισμού βάσει οικονομικής ανάλυσης.
Προβλέψεις:
● Ανάπτυξη οικονομικών προβλέψεων για την πρόβλεψη μελλοντικών οικονομικών τάσεων και αναγκών προϋπολογισμού.
● Τακτική ενημέρωση των προβλέψεων βάσει της πραγματικής οικονομικής απόδοσης και των συνθηκών της αγοράς.
● Συνεργασία με τη διοίκηση για την ευθυγράμμιση των προβλέψεων με τους στρατηγικούς επιχειρηματικούς στόχους.
Συμμόρφωση και Διαχείριση Κινδύνων:
● Εξασφάλιση συμμόρφωσης με τις πολιτικές της εταιρείας, τις οικονομικές ρυθμίσεις και τα βιομηχανικά πρότυπα.
● Αναγνώριση και μείωση οικονομικών κινδύνων μέσω αποτελεσματικής διαχείρισης προϋπολογισμού και μέτρων ελέγχου.
● Διενέργεια τακτικών ελέγχων για την επαλήθευση της ακρίβειας και της ακεραιότητας των οικονομικών δεδομένων.
Βελτίωση Διαδικασιών:
● Αναγνώριση ευκαιριών για την απλοποίηση και βελτίωση της διαδικασίας προϋπολογισμού.
● Εφαρμογή βέλτιστων πρακτικών για τη διαχείριση προϋπολογισμού και την οικονομική αναφορά.
● Ανάπτυξη και παροχή προγραμμάτων εκπαίδευσης για το προσωπικό σχετικά με τις διαδικασίες και τα εργαλεία προϋπολογισμού.
Συνεργασία και Επικοινωνία:
● Συνεργασία στενά με τους επικεφαλής των τμημάτων για την κατανόηση των αναγκών και περιορισμών τους σε θέματα προϋπολογισμού.
● Παροχή καθοδήγησης και υποστήριξης στα τμήματα για την προετοιμασία των προϋπολογισμών τους.
● Σαφής και αποτελεσματική επικοινωνία πληροφοριών σχετικών με τον προϋπολογισμό σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.