Η εταιρεία AIVAMED αναζητεί να εντάξει στο δυναμικό της υπάλληλο γραφείου για την στελέχωση του Τμήματος Εμπορικής Διαχείρισης, Τιμολόγησης και Παραγγελιών. Μόνιμη πλήρη πρωινή απασχόληση καθημερινά 8:30-16:30 για το γραφείο της Θεσσαλονίκης.
Αρμοδιότητες:
- Ηλεκτρονική καταχώρηση παραστατικών, παραγγελιών με την χρήση προγράμματος ERP (softone)
- Καθημερινός έλεγχος mydata
- Συνεργασία και επικοινωνία με τους συνεργάτες του γραφείου και το εξωτερικό λογιστήριο
- Εξυπηρέτηση πελατών
- Λοιπές καθημερινές εργασίες γραφείου, οργάνωση