Η Agrohellas A.E., ταχέως αναπτυσσόμενη εμπορική και παραγωγική εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο των αγροτικών προϊόντων, πρώτων υλών και προσθετικών ζωοτροφών, αναζητά για το υποκατάστημά της στην Βιομηχανική Περιοχή Θεσσαλονίκης:
Purchases Administrator
Το στέλεχος θα ανήκει στο Εμπορικό Τμήμα των Αγροεφοδίων και θα αναλάβει μεταξύ άλλων τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Επικοινωνία με τον Υπεύθυνο Αγορών για την λήψη προσφορών και για νέες παραγγελίες
- Τήρηση τιμοκαταλόγων ανά είδος και προμηθευτή
- Μελέτη και γνώση νομοθετικού πλαισίου για όλα τα προϊόντα που διαθέτει η εταιρεία
- Διαχείριση και τήρηση διαδικασιών εισαγωγής προϊόντων
- Καταχώρηση παραγγελιών αγοράς στο πρόγραμμα ERP (SOFT1)
- Αιτήσεις για άδεια εισαγωγής προϊόντων και α’ υλών
- Έλεγχος παραστατικών αγοράς από προμηθευτές για εξακρίβωση στοιχείων
- Δημιουργία αιτημάτων για πληρωμές προμηθευτών
- Επικοινωνία με όλα τα τμήματα του οργανισμού για την εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας