Ο σκοπός του ρόλου είναι η αποτελεσματική και αποδοτική διαδικασία επίλυσης προβλημάτων δια ζώσης, παρέχοντας καθοδήγηση και υποστήριξη στον πελάτη για τη διασφάλιση υψηλής ποιότητας υπηρεσιών.
Οι βασικές ευθύνες και αποφάσεις περιλαμβάνουν:
- Αναγνώριση και αναφορά τεχνικών ζητημάτων που σχετίζονται με βλάβες.
- Επίλυση ζητημάτων/ερωτήσεων των πελατών με ταχύτητα και επαγγελματισμό.
- Συνεργασία με άλλους Μηχανικούς/Υπεύθυνους Ομάδας και Τμήματα για την αναγνώριση κινδύνων και την αύξηση της λειτουργικής αποτελεσματικότητας.
- Προώθηση των προϊόντων VF για την παροχή καλύτερων υπηρεσιών.
Δεξιότητες, γνώσεις και εμπειρία:
- Τουλάχιστον 2 χρόνια εμπειρία σε τμήμα τεχνικής υποστήριξης.
- Εξαιρετικές δεξιότητες επικοινωνίας.
- Ισχυρή προσανατολισμένη στον πελάτη στάση.
- Δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων.
- Πρωτοβουλία, ευαισθησία, αίσθημα επείγοντος.
- Προσαρμοστικότητα σε μεταβαλλόμενες συνθήκες, προτεραιότητες εργασίας και ανάγκες του οργανισμού.
- Καλή γνώση των προϊόντων και υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας.