Ζητείται Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλος γραφείου ασφαλιστικών και οικονομικών υπηρεσιών από ασφαλιστικό γραφείο με έδρα το Χαλάνδρι Αττικής.
Περιγραφή καθηκόντων:
- Παροχή γραμματειακής υποστήριξης στη διοίκηση ή και στους υπόλοιπους συνεργάτες ή εργαζόμενους
- Διαχείριση και Εξυπηρέτηση Πελατολογίου
- Διαχείριση Τηλεφωνικού Κέντρου / Υποδοχή
- Επικοινωνία με Ασφαλιστικές Εταιρείες / Συνεργαζόμενες Εταιρείες Επενδύσεων κλπ.
- Συντονισμός συναντήσεων και επαφών ανάμεσα στο προσωπικό της εταιρείας αλλά και με εξωτερικούς συνεργάτες
- Οργάνωση Βάσης Δεδομένων - Μηχανογραφικό σύστημα (CRM, Backoffice )
- Καταγραφή εισερχόμενης/εξερχόμενης φυσικής αλληλογραφίας
- Τήρηση μηνυμάτων από τηλεφωνικές κλήσεις
- Παρακολούθηση εκκρεμοτήτων
- Παραγγελίες σε προμηθευτές
- Σύνταξη Οικονομικών Προτάσεων Ασφαλιστικών / Οικονομικών Υπηρεσιών
- Καταχώρηση Αιτημάτων / Τιμολογήσεις
- Επιμέλεια χώρου για την εύρυθμη λειτουργίας της Εταιρείας