Προφίλ Υποψηφίων:
Διάθεση συνεχούς ανάπτυξης και ενημέρωσης για τις εξελίξεις στον χώρο της τεχνολογίας. Κατανόηση των αναγκών των χρηστών και προσήλωση στην εξυπηρέτηση του εσωτερικού πελάτη/χρήστη. Ικανότητες οργάνωσης και επίλυσης θεμάτων αυτόνομα αλλά και στο πλαίσιο της ομάδας. Εξωστρεφής, ευγενική και ευχάριστη προσωπικότητα.
Περιγραφή Εργασίας
Οι κύριες αρμοδιότητες της θέσης, περιλαμβάνουν:
- Εγκατάσταση & Υποστήριξη θέσεων εργασίας χρηστών (PCs, Printers, VoIP κλπ)
- Εγκατάσταση & Υποστήριξη εφαρμογών πληροφορικής
- Εγκατάσταση & Υποστήριξη δικτυακών λύσεων (Firewall, Switches, WiFi κλπ)
- Τεχνική υποστήριξη πελατών (Online help desk)
- Επίλυση τεχνικών προβλημάτων (Troubleshooting)