Η Simple Caracters επιθυμεί να ενισχύσει την ομάδα της με έναν/μία Υπάλληλο E-Commerce , ο/η οποίος/α θα είναι υπεύθυνος/η για τη διαχείριση, ανάπτυξη και βελτιστοποίηση του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Ο/Η ιδανικός/ή υποψήφιος/α θα έχει αποδεδειγμένη εμπειρία στο ηλεκτρονικό εμπόριο, εξαιρετικές αναλυτικές δεξιότητες και βαθιά κατανόηση των σύγχρονων εργαλείων digital marketing.
Αρμοδιότητες
- Τιμολόγηση και διαχείριση των παραγγελιών μέσω ERP
- Picking & Packing: Προετοιμασία και συσκευασία προϊόντων για αποστολή
- Αποστολές & Logistics: Οργάνωση αποστολών με συνεργαζόμενες courier
- Εξυπηρέτηση Πελατών: Τηλεφωνική και ηλεκτρονική υποστήριξη πελατών