Η ICAP Contact Center ιδρύθηκε το 1999 και προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στο χώρο της παροχής υπηρεσιών. Απασχολούμε περισσότερους από 1.100 εκπαιδευμένους εργαζομένους και έχουμε εδραιωθεί ως μια από τις πιο επιτυχημένες και ραγδαία εξελισσόμενες εταιρείες στον τομέα του Τηλεφωνικού Κέντρου επεκτείνοντας την παρουσία μας στην ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά.
Η εταιρεία μας σου δίνει την δυνατότητα να γίνεις μέλος μιας τέτοιας ομάδας και να ξεχωρίσεις.
Αν επιθυμείς να ενταχθείς σε ένα ευέλικτο περιβάλλον εργασίας με συνεχή εκπαίδευση και δυνατότητες εξέλιξης, περιμένουμε την αίτησή σου τώρα!
Ξεκίνα μαζί μας το επόμενο σου επαγγελματικό βήμα και στείλε μας το βιογραφικό σου!
- Είσαι άνθρωπος δυναμικός;
- Με ομαδικό πνεύμα και πάθος για την τεχνολογία;
- Έχεις άνεση στην γραπτή και προφορική επικοινωνία;
Μπορείς τώρα να αναπτύξεις τις δεξιότητες σου και να εξελιχθείς επαγγελματικά σε ένα αναπτυσσόμενο εργασιακό περιβάλλον στοχεύοντας σε προοπτικές εξέλιξης.
Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου σημείωμα και γίνε μέλος της δυναμικής ομάδας μας!
Προσλαμβάνουμε άμεσα άτομα ώστε να στελεχώσουν την ήδη υπάρχουσα Ομάδα Τεχνικής Υποστήριξης Συνδρομητών NOVA!
Τι αναζητούμε;
- Τηλεφωνική υποστήριξη πελατών εισερχομένων κλήσεων και επίλυση τεχνικών προβλημάτων σε πρώτο χρόνο
- Έλεγχος ορθής λειτουργίας υπηρεσιών τεχνικής φύσεως
- Ενημέρωση και καθοδήγηση συνδρομητών για την μέγιστη απόδοση των υπηρεσιών
- Διατήρηση της ικανοποίησης των πελατών σε υψηλά επίπεδα
- Ενημέρωση των πελατών για την εξέλιξη των αιτημάτων τους