Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
14/1/2025

Υπάλληλος γραφείου με γνώσεις λογιστικής

Νομικά

Πόλη ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΤΕΙ, ΑΕΙ

Περιγραφή

Δικηγορική εταιρεία με έδρα το κέντρο της Αθήνας, αναζητά για τα γραφεία της υπάλληλο γραφείου με γνώσεις λογιστικής.

Βασικές αρμοδιότητες:

  • Έκδοση, έλεγχος, καταχώρηση και οργάνωση παραστατικών, εισπράξεων, πληρωμών, τιμολογίων και λογιστικών εγγράφων και προετοιμασία Οικονομικών καταστάσεων.
  • Συμφωνίες πελατών, προμηθευτών, τραπεζών, πιστωτικών καρτών.
  • Προγραμματισμός και εκτέλεση πληρωμών προμηθευτών.
  • Συνεργασία με λοιπά τμήματα για επίλυση θεμάτων προς είσπραξη των απαιτήσεων.
  • Συντονισμός και προγραμματισμός εταιρικών συναντήσεων.
  • Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ Οικονομικών, Λογιστικής ή συναφούς αντικειμένου.
  • Εξοικείωση με λογιστικά/εμπορικά προγράμματα (η γνώση Softone (S1) θα θεωρηθεί προσόν).
  • Άριστη γνώση Excel & Windows.
  • Καλή γνώση Αγγλικών σε γραπτό και προφορικό λόγο.
  • Ομαδικότητα και πνεύμα συνεργασίας.
  • Γνώση μισθοδοσίας και εργατικών θα εκτιμηθεί.

Δεξιότητες:

  • Οργανωτικές και επικοινωνιακές ικανότητες και αποτελεσματική διαχείριση χρόνου.
  • Αναλυτική σκέψη, υψηλό αίσθημα υπευθυνότητας και προσαρμοστικότητα.
  • Προσήλωση στη λεπτομέρεια, ικανότητα επίλυσης προβλημάτων & συνέπεια στην τήρηση προθεσμιών.

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.