Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
18/12/2024

Hotel Manager - INNSiDE ELOUNDA 5* by Melia

Τουρισμός - Ξενοδοχεία

Πόλη ΕΛΟΥΝΤΑ | ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΡΗΤΗΣ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΑΕΙ

Περιγραφή

Για το νέο 5* ξενοδοχείο της εταιρείας μας INNSiDE ELOUNDA by Melia στην Ελούντα Κρήτης, αναζητούμε : General Manager

Καθήκοντα και αρμοδιότητες:

  • Συντονίζει όλα τα τμήματα, φροντίζοντας για την ομαλή συνεργασία μεταξύ τους, διασφαλίζοντας ότι παρέχεται ένα βέλτιστο επίπεδο υπηρεσιών, εξυπηρέτησης και φιλοξενίας στους επισκέπτες του ξενοδοχείου.
  • Συμμετέχει στην επιλογή του προσωπικού σε συνεργασία με το τμήμα HR και αξιολογεί το προσωπικό ευθύνης του.
  • Φροντίζει για την επάρκεια του Προσωπικού και κατανέμει αρμοδιότητες στους προϊσταμένους τμημάτων, με στόχο την επίτευξη του πιο αποδοτικού μοντέλου λειτουργίας.
  • Ελέγχει τα εβδομαδιαία προγράμματα εργασίας του προσωπικού και την τήρηση των ωραρίων εργασίας.
  • Διασφαλίζει την πλήρη συμμόρφωση με τις διαδικασίες λειτουργίας, τις πολιτικές, και τα πρότυπα υπηρεσιών του ξενοδοχείου.
  • Παρακολουθεί και επιθεωρεί συστηματικά τους χώρους του ξενοδοχείου και διασφαλίζει την άριστη συντήρηση των εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού.
  • Πραγματοποιεί τακτικές ενημερώσεις και συναντήσεις με όλους τους επικεφαλής των τμημάτων και επιλύει εσωτερικά ζητήματα όπου αυτά προκύπτουν.
  • Προετοιμάζει όλα τα απαιτούμενα έγγραφα, συμπεριλαμβανομένων εντύπων, εκθέσεων και χρονοδιαγραμμάτων, με οργανωμένο και έγκαιρο τρόπο.
  • Διαχειρίζεται τα παράπονα, παρακολουθεί και απαντά στις αξιολογήσεις των πελατών.
  • Αναφέρει τυχόν θέματα/γεγονότα/περιστατικά, βάσει διαδικασιών, στην Διοίκηση και στις αντίστοιχες Διευθύνσεις του ομίλου.
  • Παρακολουθεί τους δείκτες πωλήσεων και των λειτουργικών δαπανών εντός εγκεκριμένων προϋπολογισμών που ορίζονται από τη διοίκηση, ενώ σχεδιάζει και προτείνει διορθωτικές ενέργειες.
  • Καταρτίζει χρονοδιάγραμμα με τις απαραίτητες εργασίες για το pre-opening, τις επιβλέπει και προβαίνει σε διορθωτικές ενέργειες όταν κριθεί απαραίτητο.
  • Εισηγείται προς την Διοίκηση αγορές, συντηρήσεις, νέες υπηρεσίες και διορθωτικές ενέργειες για την επόμενη σεζόν, με γνώμονα την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες.
  • Οργανώνει και επιβλέπει τις απαραίτητες εργασίες για το κλείσιμο του καταλύματος στο τέλος της σεζόν.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 ετών σε αντίστοιχη θέση σε πολυτελή ή 5* ξενοδοχεία
  • Άριστη γνώση αγγλικών
  • Γνώση 2ηςγλώσσας θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
  • Εμπειρία και γνώσεις στον τομέα F&B
  • Πολύ καλή γνώση υπολογιστών (MS Office, email, internet)
  • Άριστες δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών και επικοινωνίας
  • Άριστες διοικητικές και οργανωτικές ικανότητες με προσοχή στη λεπτομέρεια
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Ικανότητα στη λήψη αποφάσεων και την επίλυση προβλημάτων
  • Ακεραιότητα και εμπιστευτικότητα, ισχυρή εργασιακή ηθική
  • Έντονο αίσθημα ευθύνης
  • Επαγγελματική εμφάνιση και παρουσία
  • Εστίαση στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών

Παροχές

  • Ελκυστικό πακέτο αποδοχών
  • Επαγγελματικό και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
  • Συνεχής εκπαίδευση

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Πατήστε "Αποστολή Βιογραφικού" και θα μεταφερθείτε στη Σελίδα της εταιρείας.