Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης.
H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά 1 άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:
HR Administrator and Accounts Payable Associate
Περιγραφή Θέσης:
- Καταχωρήσεις ΓΕΜΗ, αιτήσεων σε ΕΦΚΑ, αρχειοθέτηση των νομικών και διοικητικών εγγράφων
- Συμπλήρωση αιτήσεων προς τις τράπεζες, δημόσιους/ιδιωτικούς οργανισμούς, προετοιμασία φακέλων για διαγωνισμούς, υπεύθυνες δηλώσεις νόμιμων εκπροσώπων
- Χρέωση εξόδων σε λογαριασμούς και κέντρα κόστους
- Επαλήθευση λογαριασμών προμηθευτών, πληρωμή προμηθευτών και επίλυση διαφορών σε παραγγελίες αγοράς, τιμολόγια ή πληρωμές
- Συμφωνία συναλλαγών λογαριασμών με το γενικό καθολικό
- Τήρηση αρχείων και προετοιμασία οικονομικών αναφορών
- Γνώση My Data
- Παρακολούθηση του κόστους σε σχέση με το budget και ενημέρωση εσωτερικών λογιστικών βάσεων
- Τήρηση των βιβλίων της εταιρείας και συμμετοχή στην κατάρτιση προϋπολογισμού για το επόμενο έτος
- Καταχωρήσεις παγίων, ΦΠΑ και παρακολούθηση τιμολογίων