Τοποθεσία: Νέο Φάληρο
Ωράριο: Δευτέρα – Παρασκευή, ευέλικτο (πρωινές ή απογευματινές βάρδιες)
Θέλεις να κάνεις την επόμενη κίνηση στην καριέρα σου και να δουλέψεις για τον μεγαλύτερο πάροχο ενέργειας στην Ελλάδα; Αν αγαπάς την επικοινωνία και έχεις όρεξη να βοηθήσεις τους άλλους με τις λύσεις που χρειάζονται, η ICAP Contact Center είναι εδώ για να σε υποδεχτεί στην ομάδα μας!
Με 24 χρόνια εμπειρίας στον τομέα των τηλεφωνικών κέντρων, παρέχουμε υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών για τον κορυφαίο πάροχο ενέργειας της χώρας. Η ομάδα μας αναλαμβάνει εισερχόμενες επικοινωνίες, παρέχοντας άμεση υποστήριξη σε εκατοντάδες πελάτες καθημερινά. Αν θέλεις να γίνεις μέρος αυτής της δυναμικής ομάδας και να εξελιχθείς επαγγελματικά, σου προσφέρουμε την κατάλληλη ευκαιρία! 🚀
Τι προσφέρουμε;
🚀 Flexible ωράριο – γιατί η ζωή χρειάζεται ισορροπία!
💻 Υβριδικό μοντέλο εργασίας – εργάζεσαι όταν και όπου σου ταιριάζει!
💰 Ανταγωνιστικές αποδοχές + μπόνους απόδοσης – γιατί η σκληρή δουλειά πάντα ανταμείβεται!
🎓 Εκπαίδευση με fun και hands-on προσέγγιση – μαθαίνεις από τους καλύτερους για να γίνεις ακόμα καλύτερος!
🏆 Ευκαιρίες εξέλιξης – θέλεις να πας ψηλά; Εμείς σε στηρίζουμε να το πετύχεις!
🚌 Εύκολη πρόσβαση – Νέο Φάληρο, 5' από το μετρό!
Ο ρόλος σου:
📞 Εισερχόμενη εξυπηρέτηση πελατών – θα διαχειρίζεσαι τηλεφωνικές κλήσεις για να προσφέρεις λύσεις σε πραγματικό χρόνο
🤝 Κατανόηση των αναγκών των πελατών και άμεση επίλυση αιτημάτων
💬 Διατήρηση υψηλής ικανοποίησης πελατών μέσω των επικοινωνιών σου
🌟 Συνεχής ενημέρωση για τις υπηρεσίες του μεγαλύτερου παρόχου ενέργειας