Περιγραφή
Αρμοδιότητες
Οι αρμοδιότητες που θα έχει ο/η Προϊστάμενος/η λογιστηρίου είναι:
• Τήρηση και εφαρμογή των λογιστικών σχεδίων εταιρείας Α.Ε.
• Παρακολούθηση και έλεγχος των καθημερινών οικονομικών λειτουργιών του οργανισμού
• Παρακολούθηση και αξιολόγηση της απόδοσης του λογιστικού τμήματος
• Εναρμόνιση της εταιρείας με την ισχύουσα νομοθεσία σε φορολογικά θέματα
• Επίβλεψη και έλεγχος της διαδικασίας της μισθοδοσίας
• Συντονισμός και εποπτεία των περιοδικών ελέγχων του λογιστηρίου
• Οργάνωση οικονομικών δεδομένων και τήρηση ενημερωμένων αρχείων
Απαραίτητα Προσόντα
Απαιτήσεις
Ο/η Προϊστάμενος/η λογιστηρίου που θα στελεχώσει την εταιρεία μας θα πρέπει να διαθέτει:
• Εργασιακή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
• Δικαίωμα υπογραφής Α’ Τάξης
• Άριστη γνώση της εργατικής και της ασφαλιστικής νομοθεσίας
• Εξαιρετικές δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας
• Πολύ καλή γνώση λογιστικών προγραμμάτων, Entersoft και συστημάτων ERP
• Άριστη γνώση των Ελληνικών λογιστικών προτύπων.
• Αναλυτικό μυαλό και καλές μαθηματικές δεξιότητες
• Πτυχίο Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χρηματοοικονομικής, Οικονομικής ή Λογιστικής κατεύθυνσης
• Πολύ καλή γνώση αγγλικών και Η/Υ