Κύρια καθήκοντα και αρμοδιότητες:
- Επίβλεψη του λογισμικού κρατήσεων του ξενοδοχείου και των συστημάτων για τη διασφάλιση της ορθότητας των κρατήσεων, ακυρώσεων και επιβεβαιώσεων.
- Δημιουργία και καλλιέργεια σχέσεων με OTAs, τοπικά και διεθνή πρακτορεία, εταιρικούς πελάτες.
- Αντιμετώπιση ερωτήσεων πελατών και επίλυση θεμάτων που σχετίζονται με κρατήσεις, προσφέροντας εξαιρετική εξυπηρέτηση στους επισκέπτες πριν από τη διαμονή τους.
- Καθορίζει, σε συνεργασία με τον Διευθυντή του ξενοδοχείου, την τιμολογιακή στρατηγική, εξασφαλίζοντας ανταγωνιστικές τιμές και μεγιστοποιώντας τα έσοδα, διατηρώντας παράλληλα υψηλά επίπεδα πληρότητας.
- Καθημερινή παρακολούθηση και προσαρμογή όπου και όταν χρειάζεται των τιμών του ξενοδοχείου σε όλα τα συστήματα πωλήσεων, website, Booking, Expedia, κλπ.
- Παρακολούθηση της διαθεσιμότητας δωματίων και διαχείριση της για την βελτιστοποίηση της πληρότητας, συμπεριλαμβανομένης της προσαρμογής κρατήσεων βάσει ζήτησης και τάσεων της αγοράς.
- Διαχείριση κρατήσεων groups και ειδικών αιτημάτων, σε συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα.
- Δημιουργία και ανάλυση αναφορών σχετικά με κρατήσεις, ποσοστά πληρότητας και τάσεις πελατών, παρουσίαση συμπερασμάτων στη διοίκηση.
- Συνεργάζεται στενά με το τμήμα Υποδοχής, μάρκετινγκ και πωλήσεων για την ευθυγράμμιση στρατηγικών και τη διασφάλιση της ικανοποίησης και της εξυπηρέτησης των πελατών.
- Αναπτύσσει προωθητικά πακέτα για την προσέλκυση επισκεπτών και την ενθάρρυνση άμεσων κρατήσεων.
- Δημιουργία ισχυρών σχέσεων με συχνούς επισκέπτες και μέλη προγράμματος πιστότητας (Loyalty), εξασφαλίζοντας εξατομικευμένες υπηρεσίες και ειδικές διευθετήσεις.
- Άμεση και αποτελεσματική αντιμετώπιση υπεράριθμων κρατήσεων (overbooking) και παραπόνων πελατών.
- Διασφάλιση ότι οι πρακτικές κρατήσεων συμμορφώνονται με τις πολιτικές, διαδικασίες και κανονισμούς του ξενοδοχείου.
- Ενημέρωση σχετικά με τις τεχνολογικές εξελίξεις και τις τάσεις της αγοράς για τη βελτίωση των διαδικασιών και των συστημάτων κρατήσεων και την ενίσχυση των εμπειριών των επισκεπτών.
- Συλλογή και αξιοποίηση της ανατροφοδότησης (feedback) από τους επισκέπτες για τη βελτίωση των διαδικασιών κρατήσεων και της συνολικής ποιότητας υπηρεσιών.