Το ηλεκτρονικό κατάστημα adaptoras.gr, ζητά
πωλητή - υπάλληλο γραφείου.
Φυσικό λιανικό κατάστημα, που κατά κύριο λόγο λειτουργεί διαδικτυακά, αναζητά υπάλληλο για διαχείριση παραγγελιών και εξυπηρέτηση πελατών.
Το κατάστημα εμπορεύεται Αξεσουάρ κινητών συσκευών, αυτοκινήτου, gadgets & περιφεριακά Η/Υ, και προϊόντα υψηλής τεχνολογίας.
Αρμοδιότητες με βάση την παρακάτω προτεραιότητα- Βοήθεια στην διαχείριση αποθήκης: παραλαβή εμπορευμάτων και τακτοποίηση
- Εξυπηρέτηση πελατών: Να βοηθήσει τους πελάτες να επιλέξουν το κατάλληλο προϊόν στο φυσικό κατάστημα, μέσω τηλεφώνου και ηλεκτρονικά
- Επίλυση τεχνικών θεμάτων: Να μπορέσει να προσφέρει βοήθεια σε τεχνικά ζητήματα.
- Βοήθεια στην διαχείριση e-shop: επεξεργασία παραγγελιών (picking), ανανέωση αποθεμάτων, συσκευασία και προετοιμασία εμπορευμάτων για αποστολή
- Οικονομικές συναλλαγές: Ταμείο