Στο ξενοδοχείο ONOMA 5 αστέρων στο κέντρο της Θεσσαλονίκης αναζητάμε
τον κατάλληλο συνεργάτη για τη θέση του:
Assistant Front Office Manager
Ενδεικτικές αρμοδιότητες θέσης
- Επιβλέπει την καλή λειτουργία του τμήματος.
- Παρακολουθεί τα standards και τις επιδόσεις του προσωπικού που έχει υπό την εποπτεία του, το εκπαιδεύει και διασφαλίζει πως όλα τα στελέχη του τμήματος γνωρίζουν όλα όσα αφορούν τις κατηγορίες των δωματίων και των παρεχόμενων ανέσεων.
- Διασφαλίζει ότι όλες οι εργασίες που σχετίζονται με τους πελάτες διεκπεραιώνονται με ακρίβεια και έγκαιρα για τη βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών.
- Διαχείριση παραπόνων πελατών και ειδικών αιτημάτων
- Ενημέρωση αρχείων και εγγραφών