Προηγούμενη εμπειρία σε αντίστοιχη θέση (ταμείο ή τηλεφωνικές παραγγελίες).
Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης πελατών.
Γνώση ελληνικών και καλή γνώση αγγλικών (η γνώση άλλων γλωσσών θα θεωρηθεί
προσόν).
Ευχέρεια στη χρήση υπολογιστών και ταμειακών συστημάτων.
Ευχάριστη προσωπικότητα και προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση πελατών.
Οργανωτικότητα και ικανότητα διαχείρισης χρόνου σε απαιτητικό περιβάλλον.
Επαγγελματική εμφάνιση και συμπεριφορά.