Αν έχεις πάθος για την οργάνωση και θέλεις να εργαστείς σε
έναν δημιουργικό και γεμάτο προκλήσεις χώρο, η Dreamstar είναι η ιδανική
επιλογή για σένα! Είμαστε μία εταιρεία στον τομέα της διοργάνωσης εκδηλώσεων
και ψάχνουμε έναν οργανωτικό και επικοινωνιακό συνεργάτη για να ενταχθεί στην
ομάδα μας.
Τι θα κάνεις ως Events Operations Assistant της ομάδας μας:
- Καλωσόρισμα και υποδοχή
επισκεπτών με ευγένεια και επαγγελματισμό.
- Διαχείριση τηλεφωνικών
επικοινωνιών και αλληλογραφίας, εξασφαλίζοντας την ομαλή ροή της
καθημερινότητας.
- Αρχειοθέτηση και
καταχώρηση ψηφιακών και έντυπων εγγράφων με προσοχή στη λεπτομέρεια.
- Φροντίδα για τη σωστή
λειτουργία του γραφείου (όπως παραγγελία αναλώσιμων, τήρηση
αποθεμάτων).
- Υποστήριξη της οργάνωσης
των εκδηλώσεων μας και παρακολούθηση των προγραμμάτων και
χρονοδιαγραμμάτων.
- Διαχείριση των
τιμολογίων με ακρίβεια.
- Συμμετοχή και
συντονισμός της γραμματειακής υποστήριξης σε καθημερινή βάση.