Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
20/01/2025

Personal Assistant / Break Even Consulting

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΑΕΙ)

Περιγραφή

Η εταιρεία Break Even Consulting αποτελεί μια κορυφαία τεχνική μελετητική – συμβουλευτική Εταιρεία, γνωστή για την ικανότητά της να δίνει λύσεις σε σύνθετα προβλήματα, μέσω της μεταφοράς γνώσης και τεχνολογίας σε ένα ευρύ πεδίο εφαρμογής.

Συγκριτικό της πλεονέκτημα είναι η πολυετής εμπειρία των στελεχών της στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε τομείς αιχμής του ελληνικού παραγωγικού οικοσυστήματος, καθώς και η υψηλή κατάρτιση και προσήλωσή τους σε μια εύρωστη διεπιστημονικότητα.

Οι μελετητικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες που παρέχει απαντούν στις ανάγκες των πελατών της, εφαρμόζοντας μια ολιστική προσέγγιση, η οποία εκκινεί από τον σχεδιασμό και την υλοποίηση έργων, έως τη διαχείριση και την ένταξή τους σε εθνικά και ευρωπαϊκά χρηματοδοτικά εργαλεία.

Αρμοδιότητες
  • Συντονισμός και διαχείριση ημερολόγιου του στελέχους, συμπεριλαμβανομένου του προγραμματισμού και της οργάνωσης συναντήσεων και συνεδρίων
  • Διαχείριση των εισερχόμενων email και τηλεφωνικών κλήσεων/ερωτήσεων
  • Προετοιμασία υλικού συνεδριάσεων, συμπεριλαμβανομένων παρουσιάσεων, ατζέντας και σχετικών εγγράφων
  • Συντονισμό και διευθέτηση όλων των ταξιδιωτικών logistics, συμπεριλαμβανομένων πτήσεων, διαμονής, μεταφοράς και άλλων εγγράφων
  • Οργάνωση και διατήρηση τόσο σε φυσικά όσο και σε ηλεκτρονικά συστήματα αρχειοθέτησης εγγράφων, αρχείων και εμπιστευτικών πληροφοριών
  • Δημιουργία και διατήρηση θετικών σχέσεων με πελάτες, συνεργάτες και άλλα ενδιαφερόμενα μέρη
  • Χειρισμός γενικών διοικητικών εργασιών, όπως παρακολούθηση εξόδων, επεξεργασία τιμολογίων και διαχείριση προμηθειών


Μη Επιχειρησιακές Υποχρεώσεις


  • Συντονισμός και διαχείριση προσωπικού ημερολόγιο του στελέχους, συμπεριλαμβανομένου του προγραμματισμού ραντεβού, εκδηλώσεων και προσωπικών δεσμεύσεων.
  • Διευθέτηση κρατήσεων σχετικά με ταξιδιωτικά καταλύματα, μεταφορές και δρομολόγια για προσωπικά ταξίδια ή διακοπές.
  • Ορισμός ιατρικών ραντεβού και συντονισμός άλλων πιθανών δραστηριοτήτων.
  • Υποστήριξη στον προγραμματισμό και τον συντονισμό προσωπικών εκδηλώσεων, συγκεντρώσεων και κοινωνικών δεσμεύσεων.
  • Τήρηση αυστηρής εμπιστευτικότητας σχετικά με προσωπικά θέματα, ευαίσθητες πληροφορίες και ιδιωτικές συνομιλίες.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Τουλάχιστον 5 χρόνια αποδεδειγμένης εργασιακής εμπειρίας ως Personal Assistant ή σε παρόμοιο ρόλο υποστήριξης στελεχών C-level.
  • Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων ή σε κάποιο παρόμοιο αντικείμενο θα θεωρηθεί προσόν
  • Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
  • Προχωρημένη γνώση προγραμμάτων Outlook και MS Office
  • Ευελιξία προσαρμογής σε μεταβαλλόμενες προτεραιότητες και εργασία εκτός του κανονικού ωραρίου, εάν είναι απαραίτητο
  • Άριστες διαπροσωπικές και επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα ενσωμάτωσης σε όλα τα επίπεδα του οργανισμού
  • Άριστες δεξιότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου
  • Δυνατότητα χειρισμού εμπιστευτικών πληροφοριών με διακριτικότητα
  • Υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού σε όλους τους τομείς

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών ανάλογο των χρόνων εμπειρίας.
  • Ομαδικό Ασφαλιστήριο
  • Ιατροφαρμακευτική ασφάλιση
  • Δυνατότητα απόκτησης εμπειρίας σε ευρύ φάσμα έργων
  • Σταθερό, ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον με δυνατότητες εξέλιξης
  • Φιλική εργασιακή ατμόσφαιρα
  • Παροχή εξόδων μετακίνησης σε περίπτωση επαγγελματικών ταξιδιών


Σε περίπτωση που θεωρείς ότι η παραπάνω θέση σου ταιριάζει, τότε περιμένουμε την αίτησή σου!

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.
Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.