Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2008, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της στο χώρο των τηλεπικοινωνιών, αναζητά δυο (2) άτομα για τη στελέχωση των παρακάτω θέσεων:
Complaints & Disputes Back Officer (Κωδ. θέσης: S-722/ 74119)
Περιγραφή Θέσης
· Επικοινωνία με τους πελάτες προκειμένου να επιβεβαιωθεί η παραλαβή του αιτήματος
· Συλλογή πληροφοριών, σύνθεση ιστορικού και επικοινωνία με τον πελάτη (προφορικά/γραπτά) για την επίλυση παραπόνων/καταγγελιών
· Ανάδειξη προβλημάτων για την πιο άμεση αντιμετώπιση αυτών από την εταιρεία
· Reporting
· Kαταχώρηση πιστώσεων όταν προκύπτει από τη διαχείριση παραπόνου/καταγγελίας
· Ολοκλήρωση της διαχείριση του παραπόνου και της καταγγελίας, εντός προκαθορισμένου/συμφωνημένου στόχου
· Διαχείριση αιτημάτων φορητότητας ή αποσύνδεσης πελατών
· Διακράτηση του υφιστάμενου πελατολογίου με στόχο τη διατήρηση και ανάπτυξή του
· Εξυπηρέτηση και ενημέρωση υφιστάμενου πελατολογίου με στόχο την ανανέωση συμβολαίων