Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
8/4/2025

Στέλεχος Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών καταστήματος - Λάρισα

Πωλήσεις Λιανικής - Merchandising

Πόλη ΛΑΡΙΣΑ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση

Περιγραφή

📌 Τοποθεσία: Λάρισσα

📍Μοντέλο εργασίας: Δια ζώσης, κατάστημα


Η ICAP Employment Solutions, για λογαριασμό του πελάτη της, κορυφαίου παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας, αναζητά Στέλεχος Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών για να ενταχθεί στην ομάδα του καταστήματος, στην #Λάρισσα!


Αν έχεις πάθος για τις πωλήσεις και θέλεις να γίνεις μέλος μιας δυναμικής ομάδας, αυτή είναι η ευκαιρία σου!

🔹 Κάνε την αίτησή σου τώρα! #applyNow #JoinTheTeam

 

Αρμοδιότητες

  • Μεριμνα για την άμεση εξυπηρέτηση, διαχείριση και επίλυση προβλημάτων πελατών με στόχο την μεγιστοποίηση της ποιοτικής εξυπηρέτησής τους.
  • Ενημερώνει τους πελάτες για τις εταιρικές διαδικασίες και παρέχει διεξοδικές πληροφορίες.
  • Μεριμνά για την ενημέρωση των πελατών σχετικά με τα προϊόντα Φυσικού Αερίου & Ηλεκτρισμού, καθώς και άλλες υπηρεσίες της εταιρείας.
  • Ενημερώνει το πληροφοριακό σύστημα για την εκδήλωση ενδιαφέροντος υποψήφιων πελατών, για τα προϊόντα & υπηρεσίες φυσικού αερίου και ηλεκτρισμού και φροντίζει για την παρακολούθηση της εκδήλωσης ενδιαφέροντος προκειμένου να επιτευχθεί η σχετική πώληση.
  • Μεριμνά για την ορθή καταχώρηση δεδομένων στο πληροφοριακό σύστημα, καταχωρεί και εκδίδει συμβάσεις προμήθειας, καταγγελίες συμβάσεων προμήθειας Φυσικού Αερίου και Ηλεκτρισμού.
  • Καταχωρεί και διεκπεραιώνει αιτήματα πελατών που θα προωθηθούν στον αρμόδιο διαχειριστή δικτύου διανομής του αερίου ή/και ηλεκτρικής ενέργειας, όπως αιτήσεις διαδοχής/μεταβίβασης σύμβασης προμήθειας, διακοπής παροχής, παύσης εκπροσώπησης σημείου παράδοσης, κ.λπ.
  • Καταχωρεί και διεκπεραιώνει αιτήματα πελατών Φυσικού Αερίου ή/και Ηλεκτρισμού που διαχειρίζονται εσωτερικά από την εταιρεία όπως αιτήσεις διακανονισμού, διαχείρισης παγίων εντολών, εκδίδει λογαριασμούς Φυσικού Αερίου & Ηλεκτρισμού.
  • Λαμβάνει και διαβιβάζει προφορικά και γραπτά παράπονα πελατών.
  • Αποστέλλει στους πελάτες ενημερωτικές επιστολές για διάφορες εργασίες του Τομέα Εξυπηρέτησης Πελατών και μεριμνά για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών, σύμφωνα με τις ανάγκες και τις οδηγίες που λαμβάνει.
  • Μεριμνά για την καθημερινή ηλεκτρονική και φυσική αρχειοθέτηση των αιτημάτων και εγγράφων που διαχειρίζεται.
  • Υποβάλλει προτάσεις επίλυσης καθημερινών προβλημάτων και βελτιωτικών ενεργειών.
  • Συμμετέχει σε προωθητικές ενέργειες της εταιρεία, πραγματοποιεί εξόφληση – πληρωμή λογαριασμών μέσω P.O.S., προωθεί προϊόντα λιανικής και άλλων υπηρεσιών ενέργεια, συμμετέχει σε εκπαιδευτικά προγράμματα της εταιρείας.


Απαραίτητα Προσόντα

  • Τουλάχιστον 1-2 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας σε αντίστοιχη θέση.
  • Απόφοιτος/η Λυκείου.
  • Πανεπιστημιακός τίτλος σπουδών θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.
  • Άριστη γνώση Η/Υ (MS Office, Internet).
  • Επιθυμητή γνώση συστήματος CRM.
  • Γνώση Αγγλικής γλώσσας θα εκτιμηθεί θετικά.

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Μηνιαίο Bonus επίτευξης στόχων
  • Διατακτικές σίτισης για κάθε ημέρα εργασίας, επιπλέον του μηνιαίου μισθού
  • Συνεχή εκπαίδευση και υποστήριξη, χρηματοδοτούμενη από την εταιρία
  • Ευχάριστο περιβάλλον με σύγχρονες εγκαταστάσεις εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης εντός του οργανισμού
  • Προνομιακά προγράμματα ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου

 


Επιπρόσθετες πληροφορίες:

Εφόσον το βιογραφικό σου ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της θέσης εργασίας θα επικοινωνήσουμε μαζί σου τηλεφωνικώς για να ορίσουμε μια συνάντηση.

*Κάθε αίτηση την αντιμετωπίζουμε με υπευθυνότητα και απόλυτη εμπιστευτικότητα

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Πατήστε "Αποστολή Βιογραφικού" και θα μεταφερθείτε στη Σελίδα της εταιρείας.