📌 Τοποθεσία: Λάρισσα
📍Μοντέλο εργασίας: Δια ζώσης, κατάστημα
Η ICAP Employment Solutions, για λογαριασμό του πελάτη της, κορυφαίου παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας, αναζητά Στέλεχος Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών για να ενταχθεί στην ομάδα του καταστήματος, στην #Λάρισσα!
Αν έχεις πάθος για τις πωλήσεις και θέλεις να γίνεις μέλος μιας δυναμικής ομάδας, αυτή είναι η ευκαιρία σου!
🔹 Κάνε την αίτησή σου τώρα! #applyNow #JoinTheTeam
Αρμοδιότητες
- Μεριμνα για την άμεση εξυπηρέτηση, διαχείριση και επίλυση προβλημάτων πελατών με στόχο την μεγιστοποίηση της ποιοτικής εξυπηρέτησής τους.
- Ενημερώνει τους πελάτες για τις εταιρικές διαδικασίες και παρέχει διεξοδικές πληροφορίες.
- Μεριμνά για την ενημέρωση των πελατών σχετικά με τα προϊόντα Φυσικού Αερίου & Ηλεκτρισμού, καθώς και άλλες υπηρεσίες της εταιρείας.
- Ενημερώνει το πληροφοριακό σύστημα για την εκδήλωση ενδιαφέροντος υποψήφιων πελατών, για τα προϊόντα & υπηρεσίες φυσικού αερίου και ηλεκτρισμού και φροντίζει για την παρακολούθηση της εκδήλωσης ενδιαφέροντος προκειμένου να επιτευχθεί η σχετική πώληση.
- Μεριμνά για την ορθή καταχώρηση δεδομένων στο πληροφοριακό σύστημα, καταχωρεί και εκδίδει συμβάσεις προμήθειας, καταγγελίες συμβάσεων προμήθειας Φυσικού Αερίου και Ηλεκτρισμού.
- Καταχωρεί και διεκπεραιώνει αιτήματα πελατών που θα προωθηθούν στον αρμόδιο διαχειριστή δικτύου διανομής του αερίου ή/και ηλεκτρικής ενέργειας, όπως αιτήσεις διαδοχής/μεταβίβασης σύμβασης προμήθειας, διακοπής παροχής, παύσης εκπροσώπησης σημείου παράδοσης, κ.λπ.
- Καταχωρεί και διεκπεραιώνει αιτήματα πελατών Φυσικού Αερίου ή/και Ηλεκτρισμού που διαχειρίζονται εσωτερικά από την εταιρεία όπως αιτήσεις διακανονισμού, διαχείρισης παγίων εντολών, εκδίδει λογαριασμούς Φυσικού Αερίου & Ηλεκτρισμού.
- Λαμβάνει και διαβιβάζει προφορικά και γραπτά παράπονα πελατών.
- Αποστέλλει στους πελάτες ενημερωτικές επιστολές για διάφορες εργασίες του Τομέα Εξυπηρέτησης Πελατών και μεριμνά για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών, σύμφωνα με τις ανάγκες και τις οδηγίες που λαμβάνει.
- Μεριμνά για την καθημερινή ηλεκτρονική και φυσική αρχειοθέτηση των αιτημάτων και εγγράφων που διαχειρίζεται.
- Υποβάλλει προτάσεις επίλυσης καθημερινών προβλημάτων και βελτιωτικών ενεργειών.
- Συμμετέχει σε προωθητικές ενέργειες της εταιρεία, πραγματοποιεί εξόφληση – πληρωμή λογαριασμών μέσω P.O.S., προωθεί προϊόντα λιανικής και άλλων υπηρεσιών ενέργεια, συμμετέχει σε εκπαιδευτικά προγράμματα της εταιρείας.