Επιθυμείς
να ενταχθείς στον τραπεζικό κλάδο και να ακολουθήσεις μια επαγγελματική
σταδιοδρομία με προκλήσεις και προοπτικές εξέλιξης; Διεκδίκησε μια θέση ως σύμβουλος εξυπηρέτησης πελατείας και γίνε μέλος του Δικτύου Καταστημάτων ενός μεγάλου τραπεζικού
Οργανισμού.
Συγκεκριμένα ο Σύμβουλος Εξυπηρέτησης Πελατείας:
- Διερευνά τις υπάρχουσες και μελλοντικές ανάγκες του πελάτη και
εξυπηρετεί το σύνολο των προϊόντων/υπηρεσιών του, έχοντας ως στόχο τη
διατήρηση και αύξηση του μεριδίου αγοράς και την αποτελεσματική διεκπεραίωση
των γενικών και υποστηρικτικών εργασιών του Καταστήματος με ταχύτητα και
ακρίβεια
- Συμμετέχει στην εύρυθμη και αποτελεσματική διεξαγωγή των εργασιών του
Καταστήματος σύμφωνα με τις διαδικασίες και τα συστήματα της Τράπεζας
Απαιτήσεις
Εργασιακή Εμπειρία & Τεχνογνωσία:
- Πτυχίο Ανώτατου
Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Τραπεζικής και Χρηματοοικονομικής, χρηματοοικονομικής,
Διοίκησης Επιχειρήσεων, Marketing ή σχετικής κατεύθυνσης
- Μεταπτυχιακός
Τίτλος Οικονομικής/ Χρηματοοικονομικής κατεύθυνσης
- Εργασιακή
εμπειρία σε αντικείμενο που σχετίζεται με εξυπηρέτηση πελατών και προώθηση προϊόντων
- Πολύ καλή γνώση
του MS Office
- Άριστη γνώση
της αγγλικής γλώσσας
Προφίλ
- Να εκφράζεται με κατανοητό τρόπο, παρέχοντας την κατάλληλη
πληροφόρηση, επιδεικνύοντας αυτοπεποίθηση
- Να συνεργάζεται αποτελεσματικά και να χτίζει σχέσεις εμπιστοσύνης
- Να ελέγχει και να διαχειρίζεται με ακρίβεια και μεθοδικότητα δεδομένα
και διαδικασίες που βοηθούν την ορθολογική λήψη αποφάσεων