Βασικές ευθύνες:
· Να παρακολουθεί την τάση της αγοράς και των καταναλωτών για τον προσδιορισμό των ευκαιριών ανάπτυξης
· Να δημιουργεί και να εφαρμόζει ολοκληρωμένα σχέδια Marketing
· Παρακολούθηση της αγοράς& ανταγωνισμού
· Σχεδιασμός& υλοποίηση ενεργειών επικοινωνίας, προβολής& προώθησης σε συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα πωλήσεων
· Διενέργεια ερευνών, προωθητικών ενεργειών
· Διεξαγωγή έρευνας για τον προσδιορισμό των απαιτήσεων της αγοράς για τα υπάρχοντα και τα μελλοντικά προϊόντα
· Προετοιμασία προωθητικών και διαφημιστικών παρουσιάσεων
· Συλλογή ποσοτικών και ποιοτικών στοιχείων