Εταιρεία παροχής υπηρεσιών με έδρα τον Πειραιά αναζητά ACCOUNTING ASSISTANT.
Αρμοδιότητες:
- Διατηρεί τα αρχεία προσωπικού σε φυσική και ηλεκτρονική βάση δεδομένων
- Παρακολουθεί απουσίες, άδειες κλπ. προσωπικού και συλλέγει τα απαραίτητα έντυπα με σκοπό την σωστή ενημέρωση του τμήματος μισθοδοσίας
- Ενημερώνει το σύστημα ΕΡΓΑΝΗ για τα προγράμματα του προσωπικού και τις όποιες τροποποιήσεις
- Διαχειρίζεται τα θέματα προσωπικού της εγκατάστασης και μεριμνά για την ανάπτυξη ενός θετικού εργασιακού κλίματος
- Τιμολογήσεις
- Εισπράξεις, καρτέλες πελατών