Η INGROUP, αναζητά για μεγάλη εταιρεία πελάτη της, που δραστηριοποιείται στο τομέα της ηλεκτρικής ενέργειας,
IT Help Desk
O Ρόλος: Ο/Η νέος/α συνεργάτης θα είναι υπεύθυνος/η για την υποστήριξη της ομάδας Help Desk της εταιρείας.
Αρμοδιότητες:
- Επίλυση αιτημάτων χρηστών α’ βαθμού
- Τηλεφωνική ή απομακρυσμένη υποστήριξη πρώτου επιπέδου στους χρήστες των μονάδων της επιχείρησης και προώθηση των μη άμεσα επιλυόμενων προβλημάτων στο αρμόδιο τμήμα προς επίλυση
- Παροχή υποστήριξης πρώτης γραμμής, απαντώντας σε αιτήματα υποστήριξης μέσω Service Desk
- Καταγραφή των αναφερόμενων προβλημάτων και παρακολούθηση της πορείας τους μέχρι την τελική επίλυση
- Διερεύνηση και επίλυση προβλημάτων για εταιρικούς χρήστες και ανάπτυξη τεχνικής τεκμηρίωσης και οδηγών αντιμετώπισης προβλημάτων